Loading
Με ιλιγγιώδεις ρυθμούς αυξάνονται οι μικροί και οι… μεγάλοι χρήστες internet στην χώρα μας, ενώ την ίδια στιγμή εκτοξεύονται οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ουσιαστικά συνεχίζοντας την πορεία που διεγραψε η πανδημική κρίση.
Σύμφωνα με την νέα έκδοση της Πανελλαδικής Έρευνας «Focus on Tech Life», οι Έλληνες γίνονται όλο και περισσότερο «tech savvy», καθώς:
Στην Ελλάδα οι χρήστες του Διαδικτύου, ηλικίας 55 έως 64 ετών, αυξήθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες. Η δε χρήση από τους ακόμη μεγαλύτερους σε ηλικία, 65 έως 74 ετών εκτοξεύθηκε την τελευταία τριετία κατά 18 ποσοστιαίες μονάδες.
«Εξάρτηση» από το κινητό...
Από το κινητό τους τηλέφωνο συνδέονται στο internet 9 στους 10 Έλληνες [90%]. Στις ηλικίες έως 54 ετών, σχεδόν όλοι συνδέονται μέσω του smartphone τους. Παράλληλα το 80% του ελληνικού κοινού είναι χρήστες των Social Media, ενώ οι γυναίκες έχουν μικρό προβάδισμα στην ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παράλληλα οι δύο στους τρεις Έλληνες ψωνίζουν πλέον Online τους τελευταίους έξι μήνες μια πλειάδα προϊόντων και υπηρεσιών, και η αναλογία αυτή στην ηλικία 65-74 φτάνει στο 32%! Τις ηλεκτρονικές αγορές επιλέγουν περισσότερο οι ηλικίες 18-54
Τα μικρά παιδιά 7-12 χρόνων
Καθολική είναι η χρήση internet και στα μικρά παιδιά 7-12 χρόνων, ενώ η χρήση ξεκινά από ακόμα μικρότερη ηλικία με το 5-6 χρόνων να παρουσιάζει διείσδυση 74%!
Ειδικότερα: