Loading
H εικόνα των καθυστερήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια είναι σαφώς καλύτερη από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά, σημειώνουν πηγές του υπουργείου Μεταφορών.
Τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στα μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης, ευθύνονται τουλάχιστον κατά 80%, για τις μικρές καθυστερήσεις που παρουσιάζονται σε κάποια από τα ελληνικά αεροδρόμια και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ελληνική εναέρια κυκλοφορία.
Υπενθυμίζεται ότι η Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος υπερψήφισε στις 9/5/2022 την Κοινή Συμφωνία, η οποία περιελάμβανε μια σειρά από μέτρα, που στόχο είχαν να ανακουφίσουν την εναέρια κυκλοφορία από τις επικείμενες καθυστερήσεις. Συγκεκριμένα η συμφωνία προέβλεπε:
Την εφαρμογή νέων προγραμμάτων εργασίας με αποτέλεσμα την αύξηση κατά σχεδόν 10% στις παραγόμενες ανθρωποώρες, για την ενίσχυση των βαρδιών σε ώρες και ημέρες με αυξημένη κυκλοφορία.
Την αύξηση των ελαχίστων κινήσεων που εκτελούνται, και ιδίως στα αεροδρόμια:
Επίσης την απόδοση του Bonus για το 2020, που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε θεσμοθετήσει.
Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω κινήσεων η κατάσταση αυτήν την στιγμή έχει ως εξής:
Το 53% των πτήσεων προσγειώνονται στο ΔΑΑ στην προβλεπόμενη ώρα. Εκ του υπολοίπου 47% που παρουσιάζει καθυστέρηση:
Μάλιστα, καθημερινώς, παραλαμβάνονται από το ΔΑΑ 600-1.000 αποσκευές επιβατών από πτήσεις προηγούμενων ημερών, και προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτό, η Διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος» έχει εγκαταστήσει ένα προσωρινό σύστημα logistics.