Σε πανικό Renault, Stellantis, Volkswagen και Tesla για να αποτρέψουν την "κινεζική" κατάληψη στην αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Η άνοδος των φθηνών κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων έχει αυξήσει την πίεση στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν στραφεί σε προμηθευτές, από κατασκευαστές υλικών μπαταριών έως κατασκευαστές τσιπ, για να συμπιέσουν το κόστος και να αναπτύξουν οικονομικά, προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταχύτερα από ό,τι προβλεπόταν προηγουμένως.
“Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται πλέον πραγματικά μόνο σε προσιτά οχήματα, γνωρίζοντας ότι πρέπει να το κάνουν, αλλιώς θα χάσουν από τους κινέζους κατασκευαστές”, δήλωσε ο Andy Palmer, πρόεδρος της βρετανικής νεοφυούς επιχείρησης Brill Power, η οποία έχει αναπτύξει υλικό και λογισμικό για την ενίσχυση της απόδοσης του συστήματος διαχείρισης των μπαταριών των EV.
Ο Palmer, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, δήλωσε ότι τα προϊόντα της Brill Power θα μπορούσαν να ενισχύσουν την εμβέλεια των EV κατά 60% και να επιτρέψουν μικρότερες μπαταρίες. Η μπαταρία είναι το πιο δαπανηρό εξάρτημα ενός EV.
Οι φόβοι για επιβράδυνση της ζήτησης επειδή τα EV είναι ακριβά έχουν αυξήσει την ανάγκη για μείωση του κόστους.
Αυτή η επείγουσα ανάγκη φαίνεται παντού. Η Renault δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι σχεδιάζει μείωση του κόστους κατά 40% για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, ώστε να φτάσει στην ίδια τιμή με τα μοντέλα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα.
Η Stellantis κατασκευάζει ένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο με την κινεζική CATL για την παραγωγή φθηνότερων μπαταριών LFP και πρόσφατα παρουσίασε το ηλεκτρικό SUV Citroen e-C3, το οποίο ξεκινά από 23.300 ευρώ.
Η Volkswagen και η Tesla αναπτύσσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 25.000 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΕΗ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα το 2026
- Με χορηγία Βαγγέλη Μαρινάκη η ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου από την Capital Maritime
- Eurostat: Η βιομηχανική παραγωγή αυξήθηκε 2% στην ευρωζώνη τον Οκτώβριο – Με +6,9% δεύτερη η Ελλάδα
- ΕΛΣΤΑΤ: Μειώνεται το εξωτερικό έλλειμμα το β’ τρίμηνο του 2025
- Συντάξεις Νοεμβρίου: Μεγάλωσε κι άλλο η ψαλίδα δημοσίου – ιδιωτικού τομέα στα +716, 76 ευρώ
- ΕΛΣΤΑΤ: Υποχωρούν οι κενές θέσεις εργασίας το γ’ τρίμηνο 2025
- ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε 8,1% το μισθολογικό κόστος το γ’ τρίμηνο 2025
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,3% στον Δείκτη Παραγωγής στις Κατασκευές γ’ τρίμηνο 2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








