Θα κατασκευαστεί νέος σύγχρονος οδικός άξονας συνολικού μήκους 49 χλμ., που θα συνδέει την Καλαμάτα με την Πύλο και τη Μεθώνη
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» που υλοποιεί ο Όμιλος AKTOR με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Εδώ και αρκετούς μήνες, ο Όμιλος AKTOR έχει στήσει εργοτάξια σε διάφορες θέσεις, έχοντας ξεκινήσει γενικές εκσκαφές και την κατασκευή των πρώτων τεχνικών έργων, όπως κάτω διαβάσεις, οχετούς, ορύγματα, διανοίξεις αρτηριών, φρέατα, μεσόβαθρα και ακρόβαθρα γεφυρών κτλ., σε μεγάλη έκταση του έργου. Παράλληλα, έχουν ήδη εκπονηθεί πολλές μελέτες, ενώ άλλες είναι σε φάση έγκρισής και όσο προχωρούν οι απαλλοτριώσεις των εκτάσεων του έργου τόσο θα αναπτύσσονται ακόμη περισσότερα εργοτάξια.
Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο, ύψους 239,2 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), το οποίο θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Στο πλαίσιο του έργου, θα κατασκευαστεί νέος σύγχρονος οδικός άξονας συνολικού μήκους 49 χλμ., που θα συνδέει την Καλαμάτα με την Πύλο και τη Μεθώνη – δύο σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς.
Ειδικότερα, αναβαθμίζεται ο υφιστάμενος οδικός άξονας σε αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, με αυξημένα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειωμένους χρόνους μετακίνησης, παρέχοντας βελτιωμένη πρόσβαση στο διεθνές αεροδρόμιο της Καλαμάτας, καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέα, το νοσοκομείο Καλαμάτας, αλλά και τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής, καθώς και το ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino.
Συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει πλήθος τεχνικών έργων, όπως κοιλαδογέφυρες μεγάλου ύψους και μήκους, πολλούς ισόπεδους κόμβους (Roundabout) για τη σύνδεση του έργου με την Καλαμάτα, τον αυτοκινητόδρομο «Μορέα», το αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος», τη Μεσσήνη (η οποία θα παρακάμπτεται από διαδρομή 4 χλμ.) και τους οικισμούς που διασχίζει το έργο, έναν μεγάλο ανισόπεδο κόμβο που θα το συνδέει με την Κορώνη, πλήθος κάτω διαβάσεων και αρκετές γέφυρες κ.α.
Καινοτομία του έργου είναι ότι θα υπάρχει αδιάλειπτη συντήρηση και λειτουργία για 26 χρόνια μετά την κατασκευή και παράδοσή του, διασφαλίζοντας έτσι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες για πολλά χρόνια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΕΣΠΑ: Εγκρίθηκαν πέντε αιτήσεις χρηματοδότησης ερευνητικών έργων
- ΕΛΚΑΚ: Διαγωνισμός για ανάπτυξη δορυφόρου “Made in Greece”
- Ασανσέρ: Ανοιξε η πλατφόρμα για την υποχρεωτική καταγραφή τους
- Υπ. Εξωτερικών για θαλάσσια πάρκα Τουρκίας: “Απαράδεκτη, μονομερής και παράνομη ενέργεια”
- ΠΑΣΟΚ για μη κρατικά Πανεπιστήμια: Κόπηκε η “Σορβόνη” με το ένα “ν”
- ΕΛΑΣ: 11 νεκροί και 703 τραυματίες σε 531 τροχαία τον Ιούλιο στην Αττική
- ΕΕ: Στα 34,7 δισ. λίτρα η παραγωγή μπύρας το 2024 – Στη 12η θέση η Ελλάδα
- Το φαινόμενο Sydney Sweeney και η καμπάνια American Eagle
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις