Διεθνή

American Eagle: Η διαφήμιση πέτυχε, οι πωλήσεις ανακάμπτουν

Financialreport.gr

Η εταιρεία έκανε καμπάνιες με τους Sydney Sweeney και Travis Kelce προκαλώντας και επιτυγχάνοντας τον στόχο της για restart

Οι τιμές των μετοχών μετοχές της αμερικανικής εταιρείας λιανικής ένδυσης American Eagle σημείωσαν άνοδο, αφότου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι συνεργασίες της με τους διάσημους Sydney Sweeney και Travis Kelce αναμένεται να οδηγήσουν σε ισχυρές πωλήσεις. Οι πωλήσεις σημείωσαν μικρή μείωση 1% στο τρίμηνο Μαΐου-Ιουλίου, αλλά αυτή εξέλιξη είναι καλύτερη από τις εκτιμήσεις, μετά από μια πτώση 5% το προηγούμενο τρίμηνο ενώ πλέον αναμένεται αύξηση.

Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 25% στις συναλλαγές μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης της Wall Street την Τετάρτη, καθώς ο επικεφαλής της, Τζέι Σότενσταϊν, δήλωσε ότι η απόδοση του δεύτερου τριμήνου «ξεπέρασε τις προσδοκίες », προβλέποντας καλύτερη πορεία στο γ΄τρίμηνο πωλήσεων οι οποίες ενισχύθηκαν από τις viral διαφημιστικές καμπάνιες. Η American Eagle έγινε πρωτοσέλιδο με μια διχαστική διαφήμιση με τίτλο “Great Jeans” για τη σειρά τζιν της με πρωταγωνίστρια τη Σουίνι, πυροδοτώντας μια συζήτηση σχετικά με τη φυλή και τα πρότυπα ομορφιάς. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης μια συνεργασία με τον αθλητή Kelce, αμέσως μετά την είδηση ​​του αρραβώνα του με την ποπ σταρ Taylor Swift .

Ωστόσο, τα στελέχη, τα οποία είχαν ανακαλέσει την ετήσια πρόβλεψη πωλήσεων της εταιρείας τον Μάιο επικαλούμενα οικονομική αβεβαιότητα, δήλωσαν ότι τώρα αναμένουν αύξηση των πωλήσεων τους επόμενους μήνες σε «χαμηλά μονοψήφια ποσοστά», καθώς οι αγορές σε όλα τα είδη, από τζιν μέχρι εσώρουχα, αυξάνονται.

Η φθινοπωρινή περίοδος ξεκίνησε θετικά, δήλωσε ο κ. Schottenstein. «Ωθούμενοι από τις ισχυρότερες προσφορές προϊόντων και την επιτυχία των πρόσφατων διαφημιστικών καμπανιών με τους Sydney Sweeney και Travis Kelce, έχουμε δει μια αύξηση στην αναγνωρισιμότητα των πελατών, την αλληλεπίδραση και τις συγκρίσιμες πωλήσεις.»

Η υποψήφια για Emmy ηθοποιός, γνωστή για το Euphoria, εμφανίζεται σε μια διαφήμιση τζιν όπου λέει: «Τα γονίδια μεταδίδονται από τους γονείς στους απογόνους, συχνά καθορίζοντας χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, την προσωπικότητα, ακόμη και το χρώμα των ματιών. Τα τζιν μου είναι μπλε».

Η viral διαφήμιση, η οποία προβλήθηκε στο διαδίκτυο, σε βιτρίνες καταστημάτων και αφίσες, καθώς και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκάλεσε αντιδράσεις. Ορισμένοι επικριτές ερμήνευσαν τις διαφημίσεις ως ένα παιχνίδι με την αμφισβητούμενη πεποίθηση ότι η ανθρωπότητα θα μπορούσε να βελτιωθεί μέσω της επιλεκτικής αναπαραγωγής. Η American Eagle επέμεινε στη διαφήμιση, λέγοντας ότι αναφέρεται μόνο στα τζιν παντελόνια της εταιρείας.

Η καμπάνια είχε σκοπό να αποτελέσει μια «επανεκκίνηση» για την εταιρεία, δήλωσε στους οικονομικούς αναλυτές την Τετάρτη ο επικεφαλής μάρκετινγκ Craig Brommers.

Η διαφήμιση συγκέντρωσε περίπου 40 δισεκατομμύρια προβολές και βοήθησε τα τζιν με την επωνυμία του Sweeney να ξεπουληθούν μέσα σε μια εβδομάδα από την έναρξη της καμπάνιας.

Η διαμάχη έφτασε ακόμη και στον Λευκό Οίκο, με τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ να υποστηρίζει την ηθοποιό.

«Η Σίντνεϊ Σουίνι, ένας εγγεγραμμένη στο κόμμα των Ρεπουμπλικάνων, έχει την ΠΙΟ ΚΑΥΤΗ διαφήμιση που υπάρχει», έγραψε σε μια ανάρτηση στο Truth Social τον Αύγουστο.

Η εταιρεία προειδοποίησε επίσης τους αναλυτές ότι αναμένει ότι οι δασμοί θα προσθέσουν περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια σε κόστος κατά το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους. Ανέφερε ότι το κόστος αυτό έχει μειωθεί κατά το ήμισυ σε σχέση με την αρχική εκτίμηση της εταιρείας, χάρη στις διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές για τη μείωση του κόστους. Επίσης, η εταιρεία αύξησε ορισμένες τιμές, αλλά τα στελέχη δήλωσαν ότι αυτός δεν ήταν ο κύριος τρόπος με τον οποίο μείωσε τις επιπτώσεις των δασμών.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu