Αναλυτικό κατάλογο με τα ακριβή ποσά που δόθηκαν στα ΜΜΕ, στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας για τον κορονοϊό, ζητά -με ερώτησή του προς τον πρωθυπουργό- ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας.
«Η αντιμετώπιση του κορονοϊού αντιμετωπίστηκε από την κυβέρνησή σας ως χρυσή ευκαιρία παρέκκλισης από τους κανόνες που προβλέπονταν για τη διαφάνεια, τη Διαύγεια και τον έλεγχο των απευθείας αναθέσεων» αναφέρει ο κ. Τσίπρας, ο οποίος κάνει λόγο για «αδιαφανή» στάση της κυβέρνησης ειδικά έναντι της χρηματοδότησης των ΜΜΕ, με έσχατο παράδειγμα την εργαλειοποίηση της δαπάνης που αφορούσε την ενημερωτική εκστρατεία για τον κορονοϊό.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επικαλείται δημοσιεύματα που «αναδεικνύουν ότι η σχετική δαπάνη κατευθύνθηκε με αδιόρατα, αυθαίρετα και αθέμιτα κριτήρια ακόμη και σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα “ζόμπι” και “φαντάσματαω, σε μέσα που δημιουργήθηκαν -κατά ευτυχή για τα ίδια, αλλά ύποπτη εν γένει, συγκυρία- λίγες μόλις ημέρες πριν τη σχετική απόφαση χρηματοδότησής τους ή, τέλος, σε μέσα που φαίνεται ότι δεν λειτουργούσαν εδώ και πολύ καιρό».
Όπως προσθέτει ο κ. Τσίπρας, «η εξόφθαλμη αυτή στάση εξώθησε μέχρι και στελέχη της συμπολίτευσης, όπως η κ. Μπακογιάννη, να ζητήσει δημόσια την κατάθεση πλήρους και αναλυτικού καταλόγου με τα μέσα που χρηματοδοτήθηκαν και, κυρίως, με τα ποσά χρηματοδότησής τους».
Παρόλα αυτά, συνεχίζει ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, «ο αρμόδιος υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Στ. Πέτσας, απαντώντας στην Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ (287/6052), προέβη σε παραπειστική, ελλιπή κατάθεση ενός έγγραφου καταλόγου από τον οποίο δεν προκύπτουν τα ακριβή ποσά, τα κριτήρια και η διαδικασία κατανομής τους».
Ο κ. Τσίπρας χαρακτηρίζει προσβλητική αυτή τη συμπεριφορά και ερωτά τον πρωθυπουργό:
«Γιατί δεν δίνονται στη δημοσιότητα τα ακριβή ποσά, τα κριτήρια και η διαδικασία κατανομής τους” ενώ καλεί τον κ. Μητσοτάκη να καταθέσει “Πλήρη και αναλυτικό κατάλογο από τον οποίο να προκύπτουν:
α) τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά, ηλεκτρονικά κ.α.) που έλαβαν από οποιοδήποτε φορέα του ελληνικού δημοσίου οποιουδήποτε είδους χρηματοδότηση είτε απευθείας είτε μέσω ενδιάμεσης διαφημιστικής εταιρείας για οποιουδήποτε είδους διαφημιστική καμπάνια και εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης σχετικά με τα μέτρα πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του κορονοϊού,
β) τα ποσά που έλαβαν,
γ) τον τρόπο, δηλ. τα νόμιμα κριτήρια και τη διαδικασία υπολογισμού τους”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κατερίνα Ράιχε (Γερμανίδα ΥΠΟΙΚ): Επιζήμιοι για όλους οι δασμοί Τραμπ
- Παυλόπουλος για πρακτικά συμβουλίου πολιτικών αρχηγών 2015: Διαβιβάσθηκαν γραπτώς, χωρίς ηχητικό
- Στέλνουμε δυο πυροσβεστικά αεροσκάφη στη Β. Μακεδονία για τη μεγάλη πυρκαγιά στη Δοϊράνη
- Αγορές: Οι νέες απειλές Τραμπ για δασμούς αναζωπυρώνουν τις ανησυχίες των επενδυτών
- Μακρόν: Να προετοιμαστούμε άμεσα για αντίποινα στους δασμούς Τραμπ
- Legendary Entertainment: Εξετάζει την εξαγορά της Lionsgate Studios
- Credit Agricole: Ζητάει έγκριση από την ΕΚΤ για να ανεβάσει το ποσοστό της στην Banco BPM
- Μελόνι για δασμούς Τραμπ: Όχι στην πόλωση με τις ΗΠΑ, «να τα βρούμε»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις