Αναλυτικό κατάλογο με τα ακριβή ποσά που δόθηκαν στα ΜΜΕ, στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας για τον κορονοϊό, ζητά -με ερώτησή του προς τον πρωθυπουργό- ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας.
«Η αντιμετώπιση του κορονοϊού αντιμετωπίστηκε από την κυβέρνησή σας ως χρυσή ευκαιρία παρέκκλισης από τους κανόνες που προβλέπονταν για τη διαφάνεια, τη Διαύγεια και τον έλεγχο των απευθείας αναθέσεων» αναφέρει ο κ. Τσίπρας, ο οποίος κάνει λόγο για «αδιαφανή» στάση της κυβέρνησης ειδικά έναντι της χρηματοδότησης των ΜΜΕ, με έσχατο παράδειγμα την εργαλειοποίηση της δαπάνης που αφορούσε την ενημερωτική εκστρατεία για τον κορονοϊό.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επικαλείται δημοσιεύματα που «αναδεικνύουν ότι η σχετική δαπάνη κατευθύνθηκε με αδιόρατα, αυθαίρετα και αθέμιτα κριτήρια ακόμη και σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα “ζόμπι” και “φαντάσματαω, σε μέσα που δημιουργήθηκαν -κατά ευτυχή για τα ίδια, αλλά ύποπτη εν γένει, συγκυρία- λίγες μόλις ημέρες πριν τη σχετική απόφαση χρηματοδότησής τους ή, τέλος, σε μέσα που φαίνεται ότι δεν λειτουργούσαν εδώ και πολύ καιρό».
Όπως προσθέτει ο κ. Τσίπρας, «η εξόφθαλμη αυτή στάση εξώθησε μέχρι και στελέχη της συμπολίτευσης, όπως η κ. Μπακογιάννη, να ζητήσει δημόσια την κατάθεση πλήρους και αναλυτικού καταλόγου με τα μέσα που χρηματοδοτήθηκαν και, κυρίως, με τα ποσά χρηματοδότησής τους».
Παρόλα αυτά, συνεχίζει ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, «ο αρμόδιος υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Στ. Πέτσας, απαντώντας στην Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ (287/6052), προέβη σε παραπειστική, ελλιπή κατάθεση ενός έγγραφου καταλόγου από τον οποίο δεν προκύπτουν τα ακριβή ποσά, τα κριτήρια και η διαδικασία κατανομής τους».
Ο κ. Τσίπρας χαρακτηρίζει προσβλητική αυτή τη συμπεριφορά και ερωτά τον πρωθυπουργό:
«Γιατί δεν δίνονται στη δημοσιότητα τα ακριβή ποσά, τα κριτήρια και η διαδικασία κατανομής τους” ενώ καλεί τον κ. Μητσοτάκη να καταθέσει “Πλήρη και αναλυτικό κατάλογο από τον οποίο να προκύπτουν:
α) τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά, ηλεκτρονικά κ.α.) που έλαβαν από οποιοδήποτε φορέα του ελληνικού δημοσίου οποιουδήποτε είδους χρηματοδότηση είτε απευθείας είτε μέσω ενδιάμεσης διαφημιστικής εταιρείας για οποιουδήποτε είδους διαφημιστική καμπάνια και εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης σχετικά με τα μέτρα πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του κορονοϊού,
β) τα ποσά που έλαβαν,
γ) τον τρόπο, δηλ. τα νόμιμα κριτήρια και τη διαδικασία υπολογισμού τους”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κρεμλίνο: Είναι λάθος να μιλάμε για ακύρωση της συνάντησης Πούτιν – Τραμπ
- Θεοδωρικάκος: Νέο πρόγραμμα 21 εκατ. ευρώ για τη στήριξη της γουνοποιίας
- ΠΟΕΔΗΝ: Διήμερο κινητοποιήσεων στα δημόσια νοσοκομεία, το ΕΚΑΒ και τα Κέντρα Υγείας
- ΚΕΔΕ: Στην Αλεξανδρούπολη από 6 έως 8 Νοεμβρίου το συνέδριο
- Ηγουμενίτσα: Κατάσχεση 136 κιλών κάνναβης και σύλληψη 50χρονου
- Bloomberg: Η Novartis κοντά στην εξαγορά της Avidity Biosciences
- Μπέσεντ: Επιτεύχθηκε πλαίσιο συμφωνίας με την Κίνα για σπάνιες γαίες και δασμούς
- Παγκόσμιο Κύπελλο Κολύμβησης: Τρία παγκόσμια ρεκόρ στο Τορόντο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








