Η ασφαλιστική διαμάχη που δημιούργησε συμφόρηση τάνκερ στον Βόσπορο επιλύθηκε, δηλώνει ναυτασφαλιστής στους Financial Times.
Κομβόι δεξαμενόπλοιων υποχρεώθηκε να ρίξει άγκυρα σε Βόσπορο και Δαρδανέλια, αφού η Τουρκία ζήτησε επιπλέον αποδεικτικά ασφάλισης ύστερα από την επιβολή δυτικών κυρώσεων στο ρωσικό πετρέλαιο και αφού οι δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες είπαν ότι δεν μπορούσαν να παράσχουν τη συνολική εγγύηση που ζητούνταν.
«Μετά από εντατική συνεργασία μεταξύ International Group of P&I Clubs (IG) και τουρκικής κυβέρνησης επιτεύχθηκε συμφωνία που επιτρέπει στα πλοία που μεταφέρουν φορτία αργού πετρελαίου να συνεχίσουν τα ταξίδια τους μέσω των τουρκικών υδάτων», ανακοίνωσε, συνιστώντας στα μέλη της να επικοινωνούν με το Club για την τεκμηρίωση που απαιτείται για τους μεταφορείς.
Η IGP&I, η ομάδα-ομπρέλα, δεν ήταν άμεσα προσβάσιμη για σχολιασμό, καταλήγουν οι FT.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Trump Media: Καθαρές ζημίες 54,8 εκατ. δολαρίων το γ’ τρίμηνο
- Βοιωτία: Εντοπίστηκε απανθρακωμένος άνδρας, δεμένος με χειροπέδες μέσα σε αυτοκίνητο
- Euronext: Αναθεωρεί στο 50% +1 μετοχή το ελάχιστο όριο της Δημόσιας Πρότασης για την ΕΧΑΕ
- Κομισιόν: Χορήγησε πάνω από 358 εκατ. ευρώ σε 132 νέα έργα καθαρής μετάβασης
- Ευρωπαϊκές αγορές: έκλεισαν με απώλειες – Βουτιά 12,5% από Rightmove
- Ανοίγει ο δρόμος για την επαναλειτουργία του αγωγού πετρελαίου Θεσσαλονίκης – Σκοπίων
- Υπεγράφη η Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας ΗΠΑ – Ελλάδας – Στο επίκεντρο εφοδιαστική αλυσίδα και AI
- ΟΠΑΠ: Εγκρίθηκε από το Δ.Σ. το σχέδιο διάσπασης και η μεταφορά της έδρας στο Λουξεμβούργο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








