Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της ΔΕΗ που παρέχει μία σειρά από σημαντικά οφέλη στους καταναλωτές της
Η ΔΕΗ ανέθεσε στη Warply το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο και αναπτύσσεται δυναμικά.
Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της ΔΕΗ που παρέχει μία σειρά από σημαντικά οφέλη στους καταναλωτές της. Για το νέο αυτό πρόγραμμα, επιλέχτηκε η Warply ως η κορυφαία εταιρεία στον τομέα της.
Η Warply, για το έργο ΔΕΗ myRewards Coupons παρέχει την Loyalty & Customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, υλοποίησε τον σχεδιασμό του προγράμματος και το website https://myrewardscoupons.dei.gr ενώ έχει αναλάβει και τη διαχείριση των συνεργατών και των προσφορών που υπάρχουν στο πρόγραμμα. Συνολικά σήμερα είναι ενεργές 200 προσφορές από 130 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, κάνοντας το ΔΕΗ myRewards Coupons το πρόγραμμα επιβράβευσης με τις περισσότερες προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια συνεργατών, στην Ελλάδα.
Το πρόγραμμα διακρίνεται επίσης για το personalization και τις εξειδικευμένες προσφορές που εμφανίζονται ανάλογα με τον λογαριασμό και το προφίλ του κάθε χρήστη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Επιστροφή πινακίδων από το δήμο Αθηναίων τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου
- Έφοδος ΣΔΟΕ στα γραφεία του Συλλόγου Θυμάτων Τεμπών – Αντίδραση Καρυστιανού
- Άνοιξε το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη στα Μάλγαρα, όχι όμως στα Πράσινα Φανάρια
- Ερευνα NielsenIQ για ΣΕΛΠΕ για τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός ΕΕ
- Σπάει κάθε φράγμα η καθαρή περιουσία του Έλον Μασκ – Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία
- Στην «ανηφόρα» το πετρέλαιο με τον Τραμπ να δηλώνει πως «βλέπει» πόλεμο με τη Βενεζουέλα
- Οι διαρθρωτικές αλλαγές που έφεραν οι ηλεκτρονικές πληρωμές στην ελληνική οικονομία
- Ο χρυσός έφερε στα «ταμεία», κέρδη άνω του 1% στην εβδομάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








