Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της ΔΕΗ που παρέχει μία σειρά από σημαντικά οφέλη στους καταναλωτές της
Η ΔΕΗ ανέθεσε στη Warply το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο και αναπτύσσεται δυναμικά.
Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της ΔΕΗ που παρέχει μία σειρά από σημαντικά οφέλη στους καταναλωτές της. Για το νέο αυτό πρόγραμμα, επιλέχτηκε η Warply ως η κορυφαία εταιρεία στον τομέα της.
Η Warply, για το έργο ΔΕΗ myRewards Coupons παρέχει την Loyalty & Customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, υλοποίησε τον σχεδιασμό του προγράμματος και το website https://myrewardscoupons.dei.gr ενώ έχει αναλάβει και τη διαχείριση των συνεργατών και των προσφορών που υπάρχουν στο πρόγραμμα. Συνολικά σήμερα είναι ενεργές 200 προσφορές από 130 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, κάνοντας το ΔΕΗ myRewards Coupons το πρόγραμμα επιβράβευσης με τις περισσότερες προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια συνεργατών, στην Ελλάδα.
Το πρόγραμμα διακρίνεται επίσης για το personalization και τις εξειδικευμένες προσφορές που εμφανίζονται ανάλογα με τον λογαριασμό και το προφίλ του κάθε χρήστη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Καιρός: Αίθριος, με κατά τόπους νεφώσεις και τοπικές βροχές
- Wall Street: Ανοδος 0,75% για τον Dow Jones στις 42.515,09 μονάδες
- Jan Κaras: Ο CEO του ΟΠΑΠ επενδύει στην Ελλάδα
- Ασφάλειες: Η αφαίμαξη με τα συμβόλαια υγείας συνεχίζεται – Έφθασαν τα ειδοποιητήρια με νέες αυξήσεις 9%
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις