Επιχειρήσεις

Άροσις: Αλλάζει εμφάνιση και ενισχύει τις εξαγωγές- Σε ποιές αγορές στοχεύει

Ο CEO της Arosis, Τρύφων Φωτιάδης

Πάνω από το 20% του τζίρου της εταιρείας για το 2023 προέρχεται από εξαγωγές

Σε rebranding των συσκευασιών της προχώρησε τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία βιολογικών οσπρίων από την Καστοριά, Άροσις, την ώρα που για το 2024 σχεδιάζει ενίσχυση του εξαγωγικού της πλάνου.

H άροσις εξακολουθεί, μετά την πανδημία, να συντηρεί την εξωστρέφειά της, καθώς συνεχίζει τις εξαγωγές οσπρίων τόσο στην Ευρώπη, σε χώρες όπως Γερμανία, Βρετανία, Βέλγιο, στις Σκανδιναβικές χώρες, στις ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Σαουδική Αραβία και Κατάρ, με το μερίδιο αγοράς επί του συνολικού τζίρου να αγγίζει πάνω από το 20% για το 2023.

Τα επόμενα πλάνα της εταιρείας σχετίζονται με την βελτίωση των προσπαθειών εξόδου σε συγκεκριμένες αγορές. To 2024 θα είναι, εξάλλου, που θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές της στις ΗΠΑ, στοχεύοντας στην υγιεινή στροφή που έχει γίνει πιο έντονη τα τελευταία χρόνια στη χώρα πέρα από τον Ατλαντικό.

Σε αυτό το πλαίσιο γίνεται μία ακόμα ελληνική εταιρεία τροφίμων, η οποία εντατικοποιεί τις απόπειρες στην αγορά των ΗΠΑ, όπως έχουν κάνει επιχειρήσεις όπως η Green Beverages, η Ροδούλα κλπ.

Εργαζόμενες στο εργοστάσιο της Άροσις στην Καστοριά

Η εταιρεία οσπρίων από την Καστοριά ιδρύθηκε το 1956 από τον Θωμά Στογιαννίδη, ενώ αξιοποίησε τα έτη της πανδημίας να μπει ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά. Σήμερα, σχεδόν 4 χρόνια μετά την πρώτη έξαρση της Covid 19 συνεχίζει να συντηρεί αυτή τη στροφή, η οποία έγινε πιο έντονη τους τελευταίους μήνες λόγω και του κύματος ακρίβειας στα περισσότερα τρόφιμα.

Σε ό,τι αφορά το rebranding της, σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, η Άροσις εστιάζει πλέον στις νέες τις συσκευασίες στην ξεκάθαρη σήμανση ανάμεσα στα συμβατικά και τα βιολογικά, στην ανάδειξη της γεωγραφικής καταγωγής και των αξιών της άροσις.

Επίσης, στο εσωτερικό μέρος των ετικετών της άροσις το χτες συναντά το σήμερα, φιλοξενώντας μια παραδοσιακή και μια μοντέρνα συνταγή δια χειρός «γιαγιάς Ελένης», της Ελένης Φωτιάδη που υπήρξε για πολλά έτη στη διοίκηση της επιχείρησης ως η δεύτερη γενιά.

«Το λογότυπο άροσις αποκτά κεντρικό ρόλο και μέσα από την εμβληματική γκραβούρα αναδεικνύεται ο άνθρωπος, ο παραγωγός πίσω από κάθε καρπό, με τον οποίο η άροσις διατηρεί μακροχρόνιους και άρρηκτους δεσμούς» τονίζεται από στελέχη της εταιρείας.

Υπενθυμίζεται ότι ο καθαρός κύκλος εργασιών της εταιρείας από την Καστοριά έκλεισε το 2022 με 3.092.300,41 εκατ. ευρώ, αυξημένος σε σχέση με τα 2.658.349,58 του 2021.

Το κόστος πωλήσεων, επίσης, για το 2022 άγγιξε τα 2.066.720,12 σε σύγκριση με το 2021 και τα 1.599.738 ευρώ, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ήταν 1.025.580 ευρώ το 2022, σε σχέση με τα 1.058.611,38 ευρώ του 2021.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu