Επιβάτης στην πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο ίδιος έκανε για πρώτη φορά ολόκληρη τη διαδρομή, από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία και δήλωσε πως η κυβέρνησή του έκανε πράξη τη δέσμευσή της να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην […]