Με αφορμή τις έρευνες για το πολύνεκρο δυστύχημα του Boeing 787-8 της Air India
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ και η Boeing έχουν εκδώσει ιδιωτικές ειδοποιήσεις ότι οι κλειδαριές του διακόπτη καυσίμου στα αεροπλάνα της Boeing είναι ασφαλείς, όπως προκύπτει από έγγραφο που είδε το Reuters.
Η ειδοποίηση της FAA για τη συνέχιση της αξιοπλοΐας στις 11 Ιουλίου ήρθε μετά την προκαταρκτική έκθεση για τη συντριβή του Boeing 787-8 της Air India, από την οποία έχασαν τη ζωή τους 260 άνθρωποι τον περασμένο μήνα και η οποία έθεσε ερωτήματα σχετικά με τους διακόπτες διακοπής καυσίμου του κινητήρα.
Η ειδοποίηση της FAA προς τις Αρχές Πολιτικής Αεροπορίας, την οποία είδε το Reuters, αναφέρει: «παρόλο που ο σχεδιασμός του διακόπτη ελέγχου καυσίμου, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας κλειδώματος, είναι παρόμοιος σε διάφορα μοντέλα αεροσκαφών Boeing, η FAA δεν θεωρεί ότι το ζήτημα αυτό αποτελεί ανασφαλή κατάσταση που θα δικαιολογούσε οδηγία αξιοπλοΐας σε οποιοδήποτε μοντέλο αεροσκάφους Boeing, συμπεριλαμβανομένου του μοντέλου 787».
Όταν της ζητήθηκε να σχολιάσει, η FAA δήλωσε ότι δεν έχει να προσθέσει κάτι πέρα από την κοινοποίηση.
Η Boeing αναφέρθηκε επίσης στην ειδοποίηση της FAA σε ένα Multi-Operator-Message που εστάλη στις αεροπορικές εταιρείες τις προηγούμενες ημέρες, το οποίο ανέφερε ότι η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών δεν συνιστά καμία ενέργεια, δήλωσαν δύο από τις πηγές με άμεση γνώση.
Όταν της ζητήθηκε σχόλιο, η Boeing παρέπεμψε τις ερωτήσεις του Reuters στην FAA.
Η προκαταρκτική έκθεση έρευνας για τη συντριβή από το Γραφείο Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων της Ινδίας (AAIB), αναφερόταν σε μια συμβουλή της FAA του 2018, η οποία συνιστούσε, αλλά δεν έδινε εντολή, στους χειριστές αρκετών μοντέλων Boeing, συμπεριλαμβανομένου του 787, να επιθεωρούν τη λειτουργία κλειδώματος των διακοπτών διακοπής καυσίμου για να διασφαλίσουν ότι δεν μπορεί να μετακινηθεί κατά λάθος.
Η έκθεση ανέφερε ότι η Air India είχε δηλώσει ότι δεν πραγματοποίησε τις προτεινόμενες από την FAA επιθεωρήσεις, καθώς η συμβουλή της FAA του 2018 δεν αποτελούσε εντολή.
Αλλά είπε επίσης ότι τα αρχεία συντήρησης έδειξαν ότι η μονάδα ελέγχου του γκαζιού, η οποία περιλαμβάνει τους διακόπτες καυσίμου, αντικαταστάθηκε το 2019 και το 2023 στο αεροπλάνο που ενεπλάκη στη συντριβή.
Στην έκθεση σημειώνεται ότι «όλες οι ισχύουσες οδηγίες αξιοπλοΐας και τα δελτία προειδοποίησης υπηρεσιών τηρήθηκαν στο αεροσκάφος καθώς και στους κινητήρες».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Οικονομικό Επιμελητήριο: Ζητάει παράταση υποβολής φορολογικών δηλώσεων έως 30 Ιουλίου
- ΗΠΑ: Στέλνει πυραύλους Patriot στην Ουκρανία, στο Κίεβο ο Αμερικανός απεσταλμένος
- carpo: Επέκταση στον Κόλπο μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την Americana Restaurants International
- Κάρπαθος: Ανάμεσα στις 7 καλύτερες ταξιδιωτικές εμπειρίες της Ευρώπης
- Σταϊνμάιερ: Στην Ευρώπη μαίνεται πραγματικός πόλεμος
- Ανοδος στις τιμές φυσικού αερίου: Σε υψηλό δύο εβδομάδων
- Eutelsat: Νέα χρηματοδότηση 1,5 δισ. ευρώ για να ανταγωνιστεί το Starlink
- Συστήθηκε Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών στην Ελλάδα (ΣΚΕΕ)
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις