Ψηφιακός βοηθός στα ελληνικά και τα αγγλικά, διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο
Στην τεχνητή νοημοσύνη επενδύει η εταιρεία Smart Lockers Box Now, καθώς παρέχει πλέον στους πελάτες της τον Bono, το νέο ψηφιακό βοηθό που βασίζεται σε AI, με στόχο να “εξυπηρετεί” και να λύνει άμεσα όλες τις απορίες που έχουν οι πελάτες της εταιρείας και να παρέχει υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ο Bono αξιοποιεί καθαρή τεχνολογία ΑΙ, από εργαλεία και μοντέλα που προσφέρονται από την OpenAI (ChatGPT), μέσω επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) για να κατανοεί και να απαντά σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Κατά όσα αναφέρονται από την εταιρεία, τα μοντέλα γνώσεων που χρησιμοποιεί ο Bono εκπαιδεύονται συνεχώς και καθημερινά, ώστε να μπορεί να δίνει προσωποποιημένες απαντήσεις και όχι τυποποιημένες στα ερωτήματα των καταναλωτών. Ο νέος ψηφιακός βοηθός εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της BOX NOW στα ελληνικά και στα αγγλικά, για θέματα όπως η κατάσταση αποστολής της παραγγελίας, ενδεχόμενη αλλαγή locker, εύρεση πληροφοριών και γενικότερα για οποιαδήποτε απορία έχουν σχετικά με τις υπηρεσίες της BOX NOW.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γερμανία: Το CDU εξεγείρεται και αμφισβητεί τον Μερτς
- Ισραηλινή επιδρομή στην Γάζα παρά την εκεχειρία – Ενας νεκρός παλαιστίνιος
- Κόντρα Καρντάσιαν – NASA για την επίσκεψη του ανθρώπου στη Σελήνη
- Μέση Ανατολή: Το Ισραήλ απειλεί να εντείνει τις επιθέσεις εναντίον της Χεζμπολάχ στον νότιο Λίβανο
- ΗΠΑ: Διορία ημερών στον Τραμπ για την καταβολή του επιδόματος αγοράς τροφίμων
- ΔΣΑ: Στις κάλπες οι δικηγόροι στις 30 Νοεμβρίου
- Ξανά αντιδρούν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, θεωρούν κοροϊδία τη νέα ανακοίνωση των ΕΛΤΑ
- Stoiximan Super League: Στις Σέρρες ο ΠΑΟΚ, με πίεση η ΑΕΚ απέναντι στον Παναιτωλικό
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








