Ψηφιακός βοηθός στα ελληνικά και τα αγγλικά, διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο
Στην τεχνητή νοημοσύνη επενδύει η εταιρεία Smart Lockers Box Now, καθώς παρέχει πλέον στους πελάτες της τον Bono, το νέο ψηφιακό βοηθό που βασίζεται σε AI, με στόχο να “εξυπηρετεί” και να λύνει άμεσα όλες τις απορίες που έχουν οι πελάτες της εταιρείας και να παρέχει υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ο Bono αξιοποιεί καθαρή τεχνολογία ΑΙ, από εργαλεία και μοντέλα που προσφέρονται από την OpenAI (ChatGPT), μέσω επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) για να κατανοεί και να απαντά σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Κατά όσα αναφέρονται από την εταιρεία, τα μοντέλα γνώσεων που χρησιμοποιεί ο Bono εκπαιδεύονται συνεχώς και καθημερινά, ώστε να μπορεί να δίνει προσωποποιημένες απαντήσεις και όχι τυποποιημένες στα ερωτήματα των καταναλωτών. Ο νέος ψηφιακός βοηθός εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της BOX NOW στα ελληνικά και στα αγγλικά, για θέματα όπως η κατάσταση αποστολής της παραγγελίας, ενδεχόμενη αλλαγή locker, εύρεση πληροφοριών και γενικότερα για οποιαδήποτε απορία έχουν σχετικά με τις υπηρεσίες της BOX NOW.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- «Καλσόν-γκεϊτ» στη Βουλή: Μήνυση κατά Ζωής προανήγγειλε η Μαρία Συρεγγέλα
- ΒΕΘ: Αύξηση μεταφορικού κόστους 15% για τις επιχειρήσεις από τα μπλόκα των αγροτών
- Wall Street: Με θετικό πρόσημο οι δείκτες
- Μελέτη Deloitte: Στα 13,5 δισ. ευρώ η ελληνική αγορά ψηφιακής τεχνολογίας έως το 2030
- ΕΒΕΠ: Κινδυνεύει η εορταστική αγορά από τα αγροτικά μπλόκα – Η εκτίμηση της ζημιάς
- Κοινό μέτωπο από 7 ευρωπαϊκές χώρες απέναντι στον παράνομο διαδικτυακό τζόγο
- Τσιάρας προς αγρότες: Υπάρχουν περιθώρια για παρεμβάσεις – Ποια αιτήματα μπορούν να ικανοποιηθούν
- Ομολογία Κάλας: Δύσκολο να αξιοποιηθούν τα παγωμένα ρωσικά κεφάλαια για δάνειο στην Ουκρανία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








