Ψηφιακός βοηθός στα ελληνικά και τα αγγλικά, διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο
Στην τεχνητή νοημοσύνη επενδύει η εταιρεία Smart Lockers Box Now, καθώς παρέχει πλέον στους πελάτες της τον Bono, το νέο ψηφιακό βοηθό που βασίζεται σε AI, με στόχο να “εξυπηρετεί” και να λύνει άμεσα όλες τις απορίες που έχουν οι πελάτες της εταιρείας και να παρέχει υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ο Bono αξιοποιεί καθαρή τεχνολογία ΑΙ, από εργαλεία και μοντέλα που προσφέρονται από την OpenAI (ChatGPT), μέσω επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) για να κατανοεί και να απαντά σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Κατά όσα αναφέρονται από την εταιρεία, τα μοντέλα γνώσεων που χρησιμοποιεί ο Bono εκπαιδεύονται συνεχώς και καθημερινά, ώστε να μπορεί να δίνει προσωποποιημένες απαντήσεις και όχι τυποποιημένες στα ερωτήματα των καταναλωτών. Ο νέος ψηφιακός βοηθός εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της BOX NOW στα ελληνικά και στα αγγλικά, για θέματα όπως η κατάσταση αποστολής της παραγγελίας, ενδεχόμενη αλλαγή locker, εύρεση πληροφοριών και γενικότερα για οποιαδήποτε απορία έχουν σχετικά με τις υπηρεσίες της BOX NOW.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις