Μέχρι στιγμής, μόνο η Mercedes-Benz έχει αναπτύξει σύστημα στάθμευσης Επιπέδου 4
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD ανακοίνωσε ότι θα καλύψει πλήρως το κόστος ζημιών που προκαλούνται από το αναβαθμισμένο της σύστημα αυτόματης στάθμευσης “God’s Eye”.
Σύμφωνα με μεταφρασμένη ανακοίνωση της εταιρείας στο Weibo, η BYD “θα καλύψει πλήρως την ασφάλεια και τις απώλειες” οχημάτων που υφίστανται ζημιές από το σύστημα God’s Eye, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει φτάσει σε αυτονομία Επιπέδου 4.
Μέχρι στιγμής, μόνο η Mercedes-Benz έχει αναπτύξει σύστημα στάθμευσης Επιπέδου 4, επιτρέποντας σε επιλεγμένα οχήματα να σταθμεύουν χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Ωστόσο, αυτή η λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη παντού ακόμα – οι οδηγοί της Mercedes-Benz μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αυτή μόνο μέσα στο χώρο στάθμευσης του αεροδρομίου της Στουτγάρδης.
Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν λειτουργίες υποβοήθησης στάθμευσης, αλλά ο Elon Musk της Tesla έχει υπάρξει ιδιαίτερα έντονος στις δηλώσεις του σχετικά με την κατασκευή πλήρως αυτόνομων οχημάτων. Προς το παρόν, τα συστήματα Autopilot και Full Self-Driving της Tesla προσφέρουν αυτονομία Επιπέδου 2, που σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι έτοιμοι να αναλάβουν τον έλεγχο αν χρειαστεί. Η Tesla προσφέρει επίσης τη λειτουργία Autopark, αλλά, όπως επισημαίνεται από το Fast Company, ορισμένοι οδηγοί έχουν αναφέρει διάφορα προβλήματα με την όλη διαδικασία.
Η BYD, η οποία έχει ξεπεράσει την Tesla σε ετήσιες πωλήσεις, αναφέρει ότι οι πελάτες που προκαλούν ζημιά στο όχημά τους ενώ χρησιμοποιούν τη λειτουργία αυτόματης στάθμευσης δεν χρειάζεται να απευθυνθούν στην ασφάλειά τους και μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με την εταιρεία. “Η κίνηση της BYD όχι μόνο αντανακλά την απόλυτη εμπιστοσύνη της στην τεχνολογία του Eye of God, αλλά αποδεικνύει και τη στάση της ως υπεύθυνη προς τους καταναλωτές για την προστασία της ασφάλειας των χρηστών”, αναφέρει μια μηχανικά μεταφρασμένη έκδοση της ανάρτησης της BYD στο Weibo.
Εκτός από την αυτόματη στάθμευση, το God’s Eye είναι ένα σύστημα Επιπέδου 2 που διατίθεται σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές, με την πιο προηγμένη – God’s Eye A – να διαθέτει τρεις αισθητήρες LiDar και να προορίζεται για πολυτελή οχήματα. Μάλιστα η κινεζική εταιρεία το διαθέτει δωρεάν σε 21 συμβατά μοντέλα της, μια επιθετική κίνηση όχι μόνο προς την Tesla αλλά σ’ ολόκληρη την αγορά των σύγχρονων ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Συστήνεται Επιτροπή επιστημόνων για την ευλογιά των προβάτων – Χωρίς αποζημίωση όσοι εμβολιάζουν παράνομα
- Ερντογάν: Αγοράζει 24 μεταχειρισμένα Eurofighter από το Κατάρ
- ΙΟΒΕ: Κατεβάζει οριακά τον πήχη της ανάπτυξης στο 2,1% για φέτος και στο 2,2% για το 2026
- Μανουσάκης: Απαραίτητο να εκμηδενιστεί το όποιο ρίσκο του ΑΔΜΗΕ σε σχέση με την Κύπρο για το καλώδιο
- Παπαθανάσης: Στόχος να μην απωλέσουμε ούτε ευρώ που θα ενισχύσει επιχειρηματικότητα – υποδομές
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι στον κλάδο των ταξί
- Παύλος Σατολιάς – Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: «Με ένα απλό ενοικιαστήριο μπορούσες να δηλώσεις… και την Ακρόπολη»
- Τρίκαλα: Στραγγαλισμό της 54χρονης μητέρας έδειξαν τα ιατροδικαστικά ευρήματα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








