«Παράνομη και καταχρηστική» έκρινε το δικαστήριο την απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση, γνωστοποίησε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σε ανάρτησή της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. «Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Δικαστήριο η απεργία της ΑΔΕΔΥ, μέσω της οποίας συνδικαλιστικές οργανώσεις της εκπαίδευσης καλούσαν σε συνέχιση της απεργίας από κάθε αξιολόγηση. Συνεχίζουμε […]