Για διάστημα έξι μηνών σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού Ολγας Κεφαλογιάννη με την ένδειξη «Επείγον»
Παρότι στην Ελλάδα έχουμε τα τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες digital marketing, οι οποίες ασχολούνται με την προβολή επιχειρήσεων και φορέων στα social media, φαίνεται πως για την ελληνική πολιτεία δεν είναι αρκετές και προτιμούν υπηρεσίες από το εξωτερικό, που πιθανότατα μπορεί να είναι πιο εξειδικευμένες και να επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα μέσα σε λιγότερο χρόνο. Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός πως πριν από μερικές ώρες εγκρίθηκε από το Υπουργείο Τουρισμού κονδύλι 475.000 ευρώ (589.000 με το ΦΠΑ) από τον Δεκέμβριο του 2025 μέχρι τον Ιούνιο του 2026 για τη διαφήμιση της χώρας μας στα social media από αμερικανική εταιρεία, την Channel Factory. Η απόφαση μάλιστα έχει και την ένδειξη ”Επείγον”.
Το ποσό θα χρησιμοποιηθεί για διαφημιστικές καμπάνιες σε πλατφόρμες, αν και η απόφαση δεν περιγράφει σε ποιες χώρες θα εστιάσει η καμπάνια.
Αναφέρει ότι η διαφημιστική προβολή θα γίνει σε διεθνή μέσα κοινωνικής δικτύωσης YouTube και Tik Tok μέσω της adtech/media technology πλατφόρμας Channel Factor., συνολικού κόστους για τον Ε.Ο.Τ πεντακοσίων ογδόντα εννέα χιλιάδων ευρώ (589.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ

H Yπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη
H συνεργασία αυτή έρχεται ως συνέχεια της παρουσίας της χώρας μας τα τελευταία χρόνια στα Social Media, κυρίως σε κομμάτια τα οποία είναι λιγότερο προβεβλημένα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στον ιστότοπό της η εταιρεία Channel Factory αποστολή της είναι να «μεταμορφώσει το τοπίο των μέσων ενημέρωσης ενισχύοντας το θετικό περιεχόμενο που υποστηρίζει και σέβεται την ευημερία των καταναλωτών». Πιστεύουμε στην καλή επιχειρηματική δραστηριότητα, ενώ παράλληλα κάνουμε καλό. Δείχνουμε πώς η αποφυγή του αρνητικού περιεχομένου, ενώ παράλληλα ευθυγραμμιζόμαστε με το θετικό περιεχόμενο, αυξάνει την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των καμπανιών — ενώ παράλληλα υποστηρίζουμε την ευημερία των μέσων ενημέρωσης, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα. Προσκαλούμε επαγγελματίες του μάρκετινγκ, πρακτορεία, πλατφόρμες και υπεύθυνους χάραξης πολιτικής με παρόμοιο τρόπο σκέψης να συμμετάσχουν σε αυτό το ταξίδι».
Σημειώνεται ότι CEO της εταιρείας είναι ο Tony Chen, ο οποίος βρέθηκε τα προηγούμενα χρόνια και στη λίστα Forbes 30 under 30.
Γραφεία από Λος Άντζελες μέχρι Σιγκαπούρη
Βέβαια, η εν λόγω εταιρεία δεν είναι μία οποιαδήποτε εταιρεία: Με πορεία 15 χρόνων στον χώρο της ψηφιακής προβολής και έδρα στις ΗΠΑ είναι πλέον πολυεθνική επιχείρηση, η οποία έχει παγκόσμιους και πολύ γνωστούς πελάτες από πολλούς και διάφορους κλάδους: Samsung, Paramount, Lyft, Starbucks. Mc Donalds, Tom Ford, αλλά και Microsoft: Όλοι αυτοί έχουν εμπιστευθεί την Channel Factory για να κάνει ακόμα πιο γνωστό το brand τους στα Social media, κυρίως στο YouTube και το Τik Tok, τα οποία τα τελευταία χρόνια έχουν αποκτήσει εκατομμύρια χρήστες, σε αντίθεση με το Facebooκ από το οποίο σημειώνονται μαζικές αποχωρήσεις.
Στην παρούσα φάση η εταιρεία έχει σχεδόν 1000 εργαζομένους και τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται στο Λος Αντζελες. Ωστόσο, έχει γραφεία πλέον σε πάνω από 25 σημεία σε όλο τον κόσμο. Στις ΗΠΑ έχει γραφεία στo Σικάγο και στη Νέα Υόρκη, ενώ παραρτήματα διαθέτει σε κοντινές χώρες όπως ο Καναδάς, το Μεξικό και η Βραζιλία.
Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια έχει επεκταθεί και στην Ευρώπη, ανοίγοντας παραρτήματα σε χώρες όπως η Σουηδία, το Βέλγιο, η Δανία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, ενώ έχει παράρτημα μέχρι και στη Σιγκαπούρη.
Παρότι δε, δεν έχει παράρτημα στην Ελλάδα, η φήμη της έφτασε μέχρι και στη χώρα μας και αυτό είχε συνέπεια και το κλείσιμο της πολύτιμης συμφωνίας με το Υπουργείο Τουρισμού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Apple: Ο John Giannandrea παραιτείται από την ηγεσία τεχνητής νοημοσύνης
- Ραγδαία η άνοδος τιμών σε επεξεργαστές και μνήμες λόγω τεχνητής νοημοσύνης
- HSBC: Από προσωρινός, μόνιμος πρόεδρος ο Brendan Nelson
- Σταθεροποιητικές τάσεις οι ασιατικές μετοχές λόγω bitcoin και ομολόγων
- Channel Factory: Εταιρεία από τις ΗΠΑ θα λάβει μισό εκατομμύριο για την προβολή της Ελλάδας στα Social Media
- ΕΕ: Σταδιακή κατάργηση των εισαγωγών ρωσικού φυσικού αερίου έως το 2027
- Αγρότες: Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων – Πάνω από 4.000 τρακτέρ στη Θεσσαλία
- Καιρός: “Χαλάει” από σήμερα – Πού αναμένονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








