Παρότι αυξήθηκε ο τουρισμός, η αγορά Horeca δεν είχε αποτύπωμα όπως άλλες χρονιές
Ως ένα έτος με προκλήσεις χαρακτρίστηκε το 2025, το οποίο μας αποχαιρετά σε λίγες ημέρες, από την Coca Cola HBC, με τους εκπροσώπους της εταιρείας να αναφέρουν στο περιθώριο εορταστικής εκδήλωσης ότι γενικά υπάρχει ικανοποίηση από την πορεία μέχρι τώρα, αν και καταγράφεται ελαφρά μείωση στην κατηγορία Horeca, παρά την αύξηση του τουρισμού, σε σχέση με άλλες χρονιές στο πρόσφατο παρελθόν.
Την ίδια στιγμή, εκτιμάται ως ενδιαφέρουσα και με περιθώριο ανάπτυξης το 2026 η αγορά των Chips πατάτας, στην οποία υπήρξαν επενδύσεις το 2024 και το 2025, καθώς και νέες προιοντικες κατηγορίες. Υπενθυμίζεται οτι η Chips Tsakiris βρίσκεται στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola HBC από το 2004.
Εξάλλου, για το 2026 θα δοθεί έμφαση και στην περαιτέρω ανάπτυξη προϊόντων σε πολλες κατηγορίες της εταιρείας, με φόντο και την απόκτηση του αλκοολούχου brand Finlandia.
Υπενθυμίζεται οτι πριν από μερικές εβδομάδες ο όμιλος προχωρήσε σε επένδυση 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D Centre) στην Ελλάδα. Η επένδυση περιλαμβάνει την εγκατάσταση προηγμένου τεχνολογικού εξοπλισμού και νέων σύγχρονων υποδομών, που επιτρέπουν την εξέλιξη των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC.
Κατά την εταιρεία, το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης του ομίλου Coca-Cola HBC υποστηρίζει την έρευνα και ανάπτυξη σε κατηγορίες προϊόντων όπως χυμοί, νερό, σνακ, γάλα για τα εμπορικά σήματα Amita, Fruice, Deep River Rock Water, Λανίτης, Next που κυκλοφορούν σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιρλανδία, Σερβία, Ιταλία, και Αλβανία. Για την Ελλάδα, έχει συμβάλει ήδη στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εμβληματικών brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον, και θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα σήματα Amita, Amita Motion, Frulite, Avra, Tsakiris Chips.
Σε δηλώσεις του, ο Svetoslav Atanasov, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, είχε τονίσει πως «η πρόσφατη επένδυση στην Ελλάδα αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης του Ομίλου στη χώρα μας». «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτουμε ένα από τα πιο διευρυμένα 24/7 χαρτοφυλάκια του Ομίλου που περιλαμβάνουν προϊόντα για κάθε στιγμή κατανάλωσης» επισήμανε ο ίδιος, προσθέτοντας πως «η νέα επένδυση αποτελεί για εμάς έναν επιταχυντή ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη δυνατότητά μας να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες, προς όφελος των πελατών μας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Hχηρή αποχώρηση μετά από 21 χρόνια από την BASF Hellas
- Prorata: 1 στους 2 Ελληνες φοβούνται επιστροφή Τσίπρα στα πολιτικά πράγματα
- Χριστούγεννα με μπόλικο αλάτι στις τιμές έως 20%
- Πτώση στα ασιατικά χρηματιστήρια ενόψει της απόφασης της Fed
- Amazon: Επενδύει πάνω από 35 δισ. δολάρια στην Ινδία σε ΑΙ και εξαγωγές
- Wealth Αvenue IKE: Στα φαρμακεία η νέα εταιρεία υπό την κυπριακή εισηγμένη Globalwealth Group PLC
- Η εταιρεία από το Κιλκίς που αψηφά το ”ράλι” της σοκολάτας και κάνει ρελάνς με σοκολατένια μελομακάρονα
- EE: Συμφωνία για μείωση των εκπομπών αερίων κατά 90% έως το 2040
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








