Η κινεζική εταιρεία είδε τα κέρδη από τις συνολικές δραστηριότητές της να πέφτουν κάτω από το 1 δισ. δολάρια, για πρώτη φορά τα τελευταία τρία χρόνια
Οι χαμηλοί ναύλοι και η μειωμένη αποτελεσματική λειτουργικότητα, οδήγησαν τον ναυτιλιακό κινεζικό γίγαντα Cosco Shipping Holdings να παρουσιάσει μεγάλη πτώση καθαρών κερδών κατά 83%, στα 5,4 δισ. γιουάν ή 738,8 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου, από 32,3 δισ. γιουάν ή 4,4 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η κινεζική εταιρεία, που προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και λειτουργεί και διαχειρίζεται τερματικούς σταθμούς και άλλες επιχειρήσεις, είδε τα κέρδη που αφορούν τις συνολικές δραστηριότητές της να πέφτουν κάτω από το 1 δισ. δολάρια, για πρώτη φορά τα τελευταία τρία χρόνια.
Σε επίπεδο εμπορευματοκιβωτίων, παρά το γεγονός ότι η διακίνηση παρέμεινε σταθερή στα 6,06 εκατ. TEUs, τα έσοδα μειώθηκαν επίσης κατά 62%, στα 37,5 δισ. γιουάν ή 5,12 δισ. δολ. τα τρία πρώτα τρίμηνα, από 99,4 δισ. γιουάν ή 13,6 δισ. δολ. την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τα καθαρά κέρδη του τμήματος εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκαν σε 21,5 δισ. γιουάν, που αντιστοιχούν σε 3 δισ. δολ., σύμφωνα με τη σημερινή ισοτιμία, από 116 δισ. γιουάν ή 15,8 δισ. δολ. το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Για το εννεάμηνο του έτους, ο όγκος της ναυτιλίας μειώθηκε κατά 5,82%, σε 17,4 εκατ. TEUs.
Η συνολική διακίνηση των containers στα 36 λιμάνια που ελέγχει η Cosco Shipping Ports, μέλος του Cosco Shipping Group, τον Σεπτέμβριο του 2023 αυξήθηκε κατά 7,9% σε ετήσια βάση.
Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο του 2023 διακινήθηκαν συνολικά 9.287,6 εκατ. κοντέινερ έναντι 8.606,6 εκατ. τον ίδιο μήνα του 2022.
Από την αρχή του έτους, η Cosco Shipping Ports είδε περισσότερα από 77,83 εκατ. TEUs στα λιμάνια και τους τερματικούς σταθμούς της παγκοσμίως, γεγονός που μεταφράζεται σε μια μικρή αύξηση 0,6%.
Η διακίνηση στους τερματικούς σταθμούς στην περιοχή Bohai Rim και στις υπερπόντιες περιοχές συνέχισε να έχει σχετικά καλές επιδόσεις τους τελευταίους μήνες, σημειώνοντας αύξηση 5,6% και 7,5% σε ετήσια βάση τον Σεπτέμβριο.
Ταυτόχρονα, η διακίνηση στα τερματικά στο Δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ, στο Δέλτα του ποταμού Μαργαριταριού και στις νοτιοανατολικές ακτές αυξήθηκε σε ετήσια βάση κατά 5,9%, 7,1% και 12% αντίστοιχα, κυρίως λόγω της ανάκαμψης του όγκου εμπορίου προς τις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
Επιπλέον, επωφελούμενη από το αυξανόμενο εμπόριο μεταξύ της Νοτιοδυτικής Κίνας, της ASEAN και των κρατών-μελών της RCEP, η διακίνηση στο λιμάνι Beibu Gulf Port κατέγραψε ισχυρή αύξηση 18,6% σε ετήσια βάση τον Σεπτέμβριο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεργιακές κινητοποιήσεις ετοιμάζει το σωματείο στον σιδηρόδρομο μετά την απόλυση Γενιδούνια
- Μεντβέντεφ για συμφωνία ΗΠΑ-Ουκρανίας για ορυκτά: Ο Τραμπ ανάγκασε το Κίεβο να πληρώσει
- Βολές Μανιατάκη για τις διαδικασίες που ακολουθεί η Βουλή για Τέμπη
- Επιστολή Ευρωβουλευτών σε Μητσοτάκη για το ρόλο Ελλήνων εφοπλιστών στη διακίνηση ρώσικου πετρελαίου
- Κάλπες για δήμους, βαρόμετρο για τα κόμματα, στο Ηνωμένο Βασίλειο
- ΕΥΔΑΠ: Σε αναμονή για τις αναπροσαρμογές στα τιμολόγια και για τον διαγωνισμό για τους νέους υδρομετρητές
- Οι πρώτες αντιδράσεις μετά τη συμφωνία των ΗΠΑ για τα ορυκτά της Ουκρανίας
- Ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων γιόρτασε τα 100 χρόνια του κλάδου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις