Επιχειρήσεις

Τί φέρνει το deal μαμούθ της εξαγοράς της Kellogg από τη Ferrero στα τρόφιμα

Financialreport.gr

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025

Αλλαγές στις ισορροπίες, στον ανταγωνισμό και στο πως πλέον διαμορφώνονται οι συμμαχίες στο χώρο των τροφίμων αναμένεται να φέρει στη διεθνή αγορά η συμφωνία για την εξαγορά της WK Kellogg από τη Ferrero Rocher πριν από λίγες ώρες. Ένα deal, κατά όσα τονίζουν ξένα δημοσιεύματα, αξίας περίπου 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Σύμφωνα με τα ξένα μέσα, η εταιρεία παραγωγής δημητριακών αντιμετωπίζει δυσκολίες με την εξασθένηση της καταναλωτικής ζήτησης λόγω του επίμονα υψηλού πληθωρισμού. Το συγκεκριμένο deal, δε, αποδεικνύει για μια ακόμα φορά το γιατί η σύναψη συμφωνιών στον χώρο των σνακ έχει επιταχυνθεί: Οι μάρκες τροφίμων αντιμετωπίζουν μειωμένες πωλήσεις μετά τις αυξήσεις τιμών λόγω του υψηλότερου κόστους εισροών και της μετατόπισης της προτίμησης των καταναλωτών για πιο υγιεινές επιλογές.

Με τις τιμές των πρώτων υλών να έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και σε συνδυασμό με τη στροφή στα προϊόντα χωρίς ζάχαρη, η Ferrero, με βάση πάντα τα ξένα δημοσιεύματα, αναμένεται να προχωρήσει σε σταδιακή αναμόρφωση του brand, πιο φιλικό για τη σύγχρονη πραγματικότητα των τροφίμων.

Η μεγαλύτερη εξαγορά της Ferrero τα τελευταία χρόνια

Η συγκεκριμένη συμφωνία, η οποία είναι η μεγαλύτερη εξαγορά της Ferrero τα τελευταία χρόνια, φέρνει κάτω από μια στέγη παλαιές μάρκες όπως οι Nutella, Kinder, Tic Tac, Frosted Flakes, Froot Loops και Special K.

Η WK Kellogg αποσχίστηκε από την Kellanova και κατέχει την επιχείρηση δημητριακών της Βόρειας Αμερικής της Kellogg, της αρχικής μητρικής εταιρείας. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία παραγωγής Cheez-It, Kellanova, βρίσκεται στη διαδικασία εξαγοράς της από τον γίγαντα των γλυκισμάτων Mars σε μια συμφωνία σχεδόν 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η WK Kellogg και άλλες εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων έχουν επισημάνει υποτονική ζήτηση λόγω της προσεκτικής καταναλωτικής δαπάνης στις ΗΠΑ, μετά από συνεχείς αυξήσεις τιμών από εταιρείες που προσπαθούν να διαχειριστούν το υψηλότερο κόστος εισροών.

Η Ferrero, η εταιρεία παραγωγής φουντουκιού Nutella, έχει μετατραπεί σε παγκόσμιο όμιλο, ενισχυμένη από την επιθετική εκστρατεία εξαγορών που ξεκίνησε ο εκτελεστικός πρόεδρός της, Giovanni Ferrero. Το 2018, η Ferrero αγόρασε την επιχείρηση ζαχαροπλαστικής της Nestlé στις ΗΠΑ για 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο όμιλος ανέφερε κύκλο εργασιών 18,4 δισεκατομμυρίων ευρώ (19,2 δισεκατομμύρια δολάρια) στο οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Αυγούστου και δήλωσε ότι αύξησε τις επενδύσεις της για να ενισχύσει τις παραγωγικές της δυνατότητες και να επεκταθεί σε όλες τις κατηγορίες.

Ferrero: Από το μικρό ζαχαροπλαστείο, κολοσσός τροφίμων

Σε κάθε περίπτωση, η ιστορία της Ferrero είναι μια ιστορία οικογένειας, καινοτομίας και παγκόσμιας επιτυχίας στον κλάδο της ζαχαροπλαστικής. Με εκκίνηση ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στην Άλμπα της Ιταλίας, τη δεκαετία του 1940, η οικογένεια Ferrero δημιούργησε μια εταιρεία γνωστή για εμβληματικές μάρκες όπως η Nutella, η Kinder και η Ferrero Rocher.

Το πρώτο τους προϊόν ήταν μια κρέμα φουντουκιού, η Giandujot, εμπνευσμένη από την καρναβαλική μάσκα του Πιεμόντε, Gianduja και ακολούθησε το 1964 η κυκλοφορία της Nutella, ένα πρωτοποριακό για την εποχή προϊόν.

Το λανσάρισμα της σοκολάτας Ferrero Rocher το 1982 ήταν, όμως, που εκτίναξε την εταιρεία.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu