Διευκρινίσεις για το «μπόνους» της επιστροφής παγίων στους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές, ειδικά για τις περιπτώσεις που λογαριασμοί πληρώθηκαν εκπρόθεσμα χωρίς υπαιτιότητα του καταναλωτή, δίνει η ΔΕΗ.
Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών οικιακών πελατών εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους 2016 και αφορά οικιακούς καταναλωτές που έχουν εξοφλήσει όλους τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, ανεξαρτήτως του τρόπου εξόφλησης που είχαν επιλέξει. Οι πελάτες αυτοί επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2016.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, μετά την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης, παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία), έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες, με αποτέλεσμα συνεπείς πελάτες να μην έχουν λάβει την επιστροφή του παγίου.
Η επιχείρηση καλεί, όσους εντάσσονται σε αυτήν την κατηγορία, να απευθυνθούν στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, στο τηλέφωνο 11770 ή να συμπληρώσουν στο διαδίκτυο τη σχετική φόρμα επικοινωνίας (https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas/param/category/1/option/1), έχοντας διαθέσιμα τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών του 2015.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Αποχωρεί η διευθύνουσα σύμβουλος της Diageo
- Εκνευρίστηκε ο Τραμπ διότι τον χρεώνουν στη λίστα Επστάϊν
- Πέτρωμα από τον Άρη πουλήθηκε 4,3 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία
- Φωτιά στην κεντρική σκηνή του Tomorrowland
- Ημέρες καλοκαιρινές από την Prada
- ΕΥΔΑΠ: Στις 22 Ιουλίου η αποκοπή του μερίσματος
- Η Aegean πάει Ινδία με νέα Airbus A321neo XLR και κοιτάει κατάματα τον ανταγωνισμό μεγάλων αποστάσεων
- Ευρωπαϊκές αγορές: Απώλειες στη σκιά της πρόθεσης Τραμπ να διώξει τον Πάουελ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις