Επιχειρήσεις

DHL: Ξεκινά συνεργασία με τη HappyRobbot για την ένταξη ρομποτ σε καθημερινές διαδικασίες

Financialreport.gr

Οι πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης υποστηρίζουν βασικές ροές εργασίας, όπως ο προγραμματισμός ραντεβού, οι κλήσεις κατάστασης μεταφοράς και ο συντονισμός αποθήκης υψηλής προτεραιότητας

Ενισχύει ακόμα περισσότερο την συνεργασία του με την εταιρεία ΑΙ HappyRobot ο διεθνής όμιλος ταχυμεταφορών DHL, εντάσσοντας τα ρομπότ ακόμα και σε καθημερινές λειτουργίες.

Η συνεργασία αυτή, όπως αναφέρεται από την DHL, σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης για την απλοποίηση της επιχειρησιακής επικοινωνίας και την ενίσχυση τόσο της εμπειρίας των πελατών όσο και της εμπλοκής των εργαζομένων.

Σημειώνεται ότι η DHL Supply Chain έχει ήδη χρησιμοποιήσει με επιτυχία τους πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης της HappyRobot σε διάφορες περιοχές και περιπτώσεις χρήσης, όπως προγραμματισμός ραντεβού, κλήσεις παρακολούθησης οδηγών και συντονισμός αποθήκης υψηλής προτεραιότητας. Αυτοί οι πράκτορες χειρίζονται αυτόνομα τις αλληλεπιδράσεις μέσω τηλεφώνου και email, επιτρέποντας ταχύτερη, πιο συνεπή και κλιμακωτή επικοινωνία. Ωστόσο τώρα την εντάσσει και στις πιο απλές λειτουργίες.

«Στο πλαίσιο της δομημένης και στρατηγικής μας προσέγγισης στην Τεχνητή Νοημοσύνη, η Εφοδιαστική Αλυσίδα της DHL εντοπίζει και επικυρώνει συστηματικά περιπτώσεις λειτουργικής χρήσης για τεχνολογίες γενετικής και πρακτικής Τεχνητής Νοημοσύνης για πάνω από 18 μήνες. Βασιζόμενη στην εκτεταμένη επιχειρησιακή μας εμπειρία με την ανάλυση δεδομένων, τον αυτοματισμό ρομποτικών διαδικασιών και τα εργαλεία λογισμικού αυτοδιδασκαλίας, ενσωματώνουμε τώρα πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης για να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών για τους πελάτες, ενώ παράλληλα κάνουμε τους λειτουργικούς ρόλους πιο ελκυστικούς και ανταποδοτικούς για τους υπαλλήλους, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες εργασίες, όπως η χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων, ο προγραμματισμός ρουτίνας και οι τυποποιημένες επικοινωνίες», εξήγησε η Sally Miller, CIO της Εφοδιαστικής Αλυσίδας της DHL.

Οι τρέχουσες αναπτύξεις που χρησιμοποιούνται ήδη σε όλη την Εφοδιαστική Αλυσίδα της DHL στοχεύουν σε εκατοντάδες χιλιάδες email και εκατομμύρια λεπτά φωνητικής συνομιλίας ετησίως. Οι πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης υποστηρίζουν βασικές ροές εργασίας, όπως ο προγραμματισμός ραντεβού, οι κλήσεις κατάστασης μεταφοράς και ο συντονισμός αποθήκης υψηλής προτεραιότητας – βοηθώντας τις ομάδες να διαχειρίζονται την επιχειρησιακή επικοινωνία σε κλίμακα και με μεγαλύτερη συνέπεια.

Αυτές οι εφαρμογές έχουν ήδη δείξει μετρήσιμο αντίκτυπο – μειώνοντας σημαντικά τη χειροκίνητη προσπάθεια, αυξάνοντας την ανταπόκριση και επιτρέποντας στις ομάδες να επικεντρωθούν σε πιο στρατηγικές εργασίες και χειρισμό εξαιρέσεων. Αυτοματοποιώντας ροές εργασίας επικοινωνίας μεγάλου όγκου, οι πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως αυτοί της HappyRobot, βοηθούν την DHL να παρέχει ταχύτερες, πιο πελατοκεντρικές υπηρεσίες, βελτιώνοντας παράλληλα την εργασιακή εμπειρία των εργαζομένων και συμβάλλοντας στη μακροπρόθεσμη διατήρηση του εργατικού δυναμικού.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu