Πίσω από χώρες όπως η Πορτογαλία και η Σλοβενία
Ουραγός στις εμπορευματικές μεταφορές είναι η Ελλάδα και το 2024, πίσω από χώρες όπως η Πορτογαλία και η Σλοβενία. Στην πρώτη θέση βρέθηκε και πάλι η Πολωνία, με 368 δισ. τονοχιλιόμετρα, το οποίο αποτελεί σχεδόν 20% του συνολικού όγκου της ΕΕ.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Γερμανία με 281 δισ. (15%), στην τρίτη η Ισπανία με 272 δισ. και ακολούθησαν η Γαλλία και η Ιταλία. Μάλιστα, αυτές οι 5 χώρες αντιπροσώπευαν το 67% του συνόλου των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων στην ΕΕ
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat ο συνολικός ετήσιος όγκος των εμπορευματικών μεταφορών στην ΕΕ άγγιξε τα 1,869 δισ. τονοχιλιόμετρα, καταγράφοντας μικρή αύξηση από τα 1,857 δισ. το 2023, που αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 0,6%.
Αναφορικά με τα προϊόντα που μεταφέρθηκαν, αυτά δεν διέφεραν από το 2023 και ήταν κυρίως τρόφιμα, γεωργικά προϊόντα, οικοδομικά υλικά, αλλά και χημικά προϊόντα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ελλαδάρααα στους «4» του Eurobasket
- Κομισιόν: Δάνεια 787,67 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα μέσω του SAFE για την αμυντική βιομηχανία
- Jumbo: Στο 4,81% μειώθηκε η συμμετοχή της New World Fund
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με ήπια κέρδη – Εκτίναξη 9% για την Anglo American
- ΗΠΑ: Alert από 911.000 λιγότερες θέσεις εργασίας έως τον Μάρτιο του 2025
- Εθνική Τράπεζα: Call option για πράσινο ομόλογο λήξης το 2026
- Ουκρανία: Υπέβαλε αίτημα για νέα χρηματοδότηση από το ΔΝΤ
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Πτώση 5,1% στα 92,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το α΄εξάμηνο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις