Πίσω από χώρες όπως η Πορτογαλία και η Σλοβενία
Ουραγός στις εμπορευματικές μεταφορές είναι η Ελλάδα και το 2024, πίσω από χώρες όπως η Πορτογαλία και η Σλοβενία. Στην πρώτη θέση βρέθηκε και πάλι η Πολωνία, με 368 δισ. τονοχιλιόμετρα, το οποίο αποτελεί σχεδόν 20% του συνολικού όγκου της ΕΕ.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Γερμανία με 281 δισ. (15%), στην τρίτη η Ισπανία με 272 δισ. και ακολούθησαν η Γαλλία και η Ιταλία. Μάλιστα, αυτές οι 5 χώρες αντιπροσώπευαν το 67% του συνόλου των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων στην ΕΕ
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat ο συνολικός ετήσιος όγκος των εμπορευματικών μεταφορών στην ΕΕ άγγιξε τα 1,869 δισ. τονοχιλιόμετρα, καταγράφοντας μικρή αύξηση από τα 1,857 δισ. το 2023, που αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 0,6%.
Αναφορικά με τα προϊόντα που μεταφέρθηκαν, αυτά δεν διέφεραν από το 2023 και ήταν κυρίως τρόφιμα, γεωργικά προϊόντα, οικοδομικά υλικά, αλλά και χημικά προϊόντα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Snoop Dogg και Μόντριτς συνιδιοκτήτες και επενδυτές στη Σουόνσι
- Αλ Αχλί: Τινάζει την μπάνκα στον αέρα με 1,35 δισ. ευρώ για τον Βινίσιους της Ρεάλ Μαδρίτης
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εισήγηση περί κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης της Skroutz στην αγορά
- Δήμας: Προτεραιότητά μας η βελτίωση των σχολικών υποδομών
- CNBC: Γιατί η ΕΕ μειώνει το ανώτατο όριο τιμής για το ρωσικό αργό πετρέλαιο
- ΕΤΑΔ: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση παραθαλάσσιου ακινήτου στην Αχαΐα
- ΟΔΔΗΧ: Νέα έκδοση 6μηνων εντόκων γραμματίων στις 23 Ιουλίου
- ΑΑΔΕ: Πεσμένο και σήμερα το σύστημα, δεν δέχεται δηλώσεις και η προθεσμία τελειώνει…
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις