Πίσω από χώρες όπως η Πορτογαλία και η Σλοβενία
Ουραγός στις εμπορευματικές μεταφορές είναι η Ελλάδα και το 2024, πίσω από χώρες όπως η Πορτογαλία και η Σλοβενία. Στην πρώτη θέση βρέθηκε και πάλι η Πολωνία, με 368 δισ. τονοχιλιόμετρα, το οποίο αποτελεί σχεδόν 20% του συνολικού όγκου της ΕΕ.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Γερμανία με 281 δισ. (15%), στην τρίτη η Ισπανία με 272 δισ. και ακολούθησαν η Γαλλία και η Ιταλία. Μάλιστα, αυτές οι 5 χώρες αντιπροσώπευαν το 67% του συνόλου των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων στην ΕΕ
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat ο συνολικός ετήσιος όγκος των εμπορευματικών μεταφορών στην ΕΕ άγγιξε τα 1,869 δισ. τονοχιλιόμετρα, καταγράφοντας μικρή αύξηση από τα 1,857 δισ. το 2023, που αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 0,6%.
Αναφορικά με τα προϊόντα που μεταφέρθηκαν, αυτά δεν διέφεραν από το 2023 και ήταν κυρίως τρόφιμα, γεωργικά προϊόντα, οικοδομικά υλικά, αλλά και χημικά προϊόντα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κάζο Ανδρουλάκη, ΠΑΣΟΚ: Παραιτήθηκε ο για 24 ώρες γενικός δ/ντής του γραφείο του, Γιώργος Παπαβασιλείου
- Σφραγίζεται το κλαμπ στο Γκάζι μετά τον θάνατο της 16χρονης
- Φον ντερ Λάιεν: Με ενεργοποίηση του «εμπορικού μπαζούκα» προειδοποίησε την Κίνα για τις σπάνιες γαίες
- Τουφάν Ερχιουρμάν: «Η Τουρκία είναι εγγυήτρια ολόκληρης της Κύπρου και έτσι θα παραμείνει»
- ΗΠΑ: Η χρήση των stablecoins για πληρωμές αυξήθηκε κατά 70% – «Ατού» η ταχύτητα στις συναλλαγές
- Ιρλανδία: Η αριστερή Κάθριν Κόνολι κέρδισε τις προεδρικές εκλογές
- Γαλλία: Το Λούβρο μετέφερε κοσμήματα στην Τράπεζα της Γαλλίας μετά τη διάρρηξη
- Κυρανάκης: Δεν δαπανήθηκε ούτε ένα ευρώ για το sms οδικής ασφάλειας που στείλαμε στους πολίτες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








