Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν ενισχύουν ουσιαστικά ταμειακά τις εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν διευκολύνουν στην πράξη τις αγορές των καταναλωτών.
_x000D_
Αυτό είναι το συμπέρασμα έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς μετά την ολοκλήρωση των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, ενώ πλέον ο εμπορικός κόσμος εναποθέτει τις ελπίδες του στην Black Friday στις 26 Νοεμβρίου και στην προσεχή εορταστική περίοδο.
_x000D_
Σύμφωνα με στοιχεία του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, ο οποίος πραγματοποίησε έρευνα για την κίνηση της αγοράς το πρώτο 15θημερο του Νοεμβρίου, διάστημα που χρονικά σχεδόν συνέπεσε με την εφαρμογή των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού, η πλειονότητα των ερωτηθέντων σε ποσοστό 82,14% απάντησε ότι οι πωλήσεις τους κινήθηκαν πτωτικά, το 14,29% απάντησε θετικά και ένα ποσοστό της τάξης του 3,57% απάντησε δεν γνωρίζω/δεν απαντώ.
_x000D_
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η απάντηση στο ερώτημα: «Εκτιμάτε ότι τα νέα μέτρα επηρέασαν αρνητικά ή δεν επηρέασαν το τζίρο της επιχείρησης;» Η πλειοψηφία 87,5% δήλωσε ότι τα νέα μέτρα επηρέασαν αρνητικά τον τζίρο της επιχείρησής τους, 10,71% απάντησαν ότι δεν επηρεάστηκαν και το 1,79% απάντησε «δεν ξέρω/δεν απαντώ».
_x000D_
Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή της φθινοπωρινής εκπτωτικής περιόδου και στην ερώτηση εάν το κατάστημα λειτούργησε την Κυριακή 7/11, 69,64% απάντησαν θετικά, ενώ δεν άνοιξε το 30,36% και στο ερώτημα πως κινήθηκαν οι πωλήσεις σας τη συγκεκριμένη ημέρα, το 15,38% των ερωτηθέντων απάντησε θετικά, το 82,05% απάντησε αρνητικά και 2,56% «δεν ξέρω/δεν απαντώ».
_x000D_
Οι περισσότεροι καταναλωτές σε ποσοστό 85,71% για την είσοδό τους στο κατάστημα διέθεταν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης, 12,5% είχαν αρνητικό τεστ και ένα ποσοστό της τάξης του 21,79 απάντησε Δ.Α.
_x000D_
Στην ερώτηση εάν η επιχείρηση διαθέτει e-shop, το 53,57% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι διαθέτουν, αρνητικά απάντησε το 44,64% και το 1,79% «δεν ξέρω/δεν απαντώ».
_x000D_
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι επιχειρήσεις που κάνουν διαδικτυακές πωλήσεις κατέγραψαν 6,67% αύξηση των πωλήσεών τους, το 43,33% δήλωσε σταθερότητα στις διαδικτυακές πωλήσεις την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, μείωση το 23,33% και ένα ποσοστό της τάξης του 26,67% «δεν ξέρω/δεν απαντώ».
_x000D_
Σύμφωνα με το σύλλογο, από τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρο πως οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν ενισχύουν ουσιαστικά ταμειακά τις εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν διευκολύνουν στην πράξη τις αγορές των καταναλωτών.
Τέλος ο σύλλογος υπογραμμίζει ότι πάγιο αίτημά του είναι η κατάργηση του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων διότι δημιουργούν στρεβλώσεις στην αγορά.
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Υψηλότερα οι τιμές των μετοχών στην Ασία
- Tο Ισραήλ σταμάτησε πλοία που μετέφεραν ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα
- Κοπεγχάγη, «Ευρώπη της Άμυνας: Οι 27» χαράζουν κοινή ασπίδα
- Προσχέδιο προϋπολογισμού: Στο 2,6% η αύξηση του ΑΕΠ το 2025
- Ξεκίνησε η κακοκαιρία, μήνυμα του 112 στη Δυτική Ελλάδα
- Dardanel Greece (Kαλλιμάνης): Υπερδιπλασιασμός τζίρου αλλά με ζημιές
- ΑΑΔΕ: Ξεκινά η προαιρετική επιλογή μηνιαίων δηλώσεων ΦΠΑ
- ΗΠΑ: Η Γερουσία απέρριψε εκ νέου το ν/σ των Ρεπουμπλικανών για τη χρηματοδότηση – Παρατείνεται το shutdown
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις