Επιχειρήσεις

ΕΕΑ για ψηφιακό πελατολόγιο: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του

Financialreport.gr

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο κομμάτι της ολοκλήρωσης των απαραίτητων τεχνικών προσαρμογών στα συστήματα των επιχειρήσεων

Ξεκινάει την 1η Ιουλίου 2025, σύμφωνα με τη νομοθεσία, η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου, ως ένα από τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ) υπογραμμίζει, σε ανακοίνωσή του, ότι στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που έχει ως στόχο την αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών που προκαλούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά και το συγκεκριμένο μέτρο, πράγματι, μπορεί να δώσει σημαντικά αποτελέσματα.

«Αρκεί βέβαια να γίνει σωστή εφαρμογή», σημειώνει το Επιμελητήριο καθώς, όπως αναφέρεται, επιχειρήσεις και επαγγελματίες που υποχρεούνται να εφαρμόσουν το ψηφιακό πελατολόγιο ενημερώνουν το ΕΕΑ ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο κομμάτι της ολοκλήρωσης των απαραίτητων τεχνικών προσαρμογών στα συστήματα τους.

«Κάτι που σημαίνει ότι πολύ δύσκολα μπορούν αυτές οι επιχειρήσεις να είναι έγκαιρα έτοιμες, παρά την ξεκάθαρη πρόθεση συμμόρφωσής τους», τονίζει το Επιμελητήριο.

Για να πετύχει το μέτρο, σύμφωνα με το ΕΕΑ, απαιτείται η επιχειρησιακή και τεχνική ετοιμότητα τόσο των παρόχων μηχανογράφησης όσο και των ίδιων των επιχειρήσεων, ενώ είναι αναγκαία και η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού τους.

«Προκειμένου να μην υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις και επιβολή προστίμων σε όσες επιχειρήσεις δεν θα καταφέρουν να έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών έχει ζητήσει από το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών να δοθεί περισσότερος χρόνος προκειμένου να διασφαλιστούν οι συνθήκες για την ομαλή και καθολική εφαρμογή του μέτρου», καταλήγει η ανακοίνωση του ΕΕΑ.

Δείτε τη σχετική επιστολή του ΕΕΑ

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu