Η πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο καταστημάτων εντός της Αττικής
Στο φυσικό δίκτυο αγορών εισέρχεται το efood, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local.
Στόχος της εταιρείας, όπως ανακοίνωσε, είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών. Παράλληλα, συνεχίζει τη διαχείριση του δικτύου καταστημάτων Kiosky’s Convenience Stores, με 51 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της περιφέρειας.
Βασική αναφορά των καταστημάτων efood local είναι η γειτονιά. Το νέο concept έχει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με κύρια στοιχεία του καταστήματος τη γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά. Σε επίπεδο κωδικολογίου περιλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπως κάβα, καπνικά και είδη mini market, κυρίως τρόφιμα και snacks.
Η πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο καταστημάτων εντός της Αττικής, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, ενώ στη συνέχεια θα υλοποιηθεί το στρατηγικό πλάνο επέκτασης του δικτύου.
“To efood επεκτείνει την παρουσία του και δημιουργεί τα δικά του φυσικά καταστήματα, με το όνομα efood local. Στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο. Τα νέα στοιχεία που φέρνει το efood local είναι ο καφές και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ δίνει έμφαση στο φαγητό grab & go. Παράλληλα οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. Τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood’’, σημειώνει ο Χάρης Τάκας, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Η Fed μείωσε το βασικό επιτόκιο των ΗΠΑ κατά 0,25%
- Δημοσκόπηση Pulse: Μισή μονάδα κέρδισε η ΝΔ από τη ΔΕΘ – Στο 24% στην πρόθεση ψήφου
- Τζιρακιάν Profil: Ο Κασπάρ Μπατανιάν νέο ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος στο ΔΣ
- Στις Αττικές Εκδόσεις η διαφημιστική εκμετάλλευση των όψεων του πύργου Πειραιά
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με μεικτά πρόσημα – Άλμα 17% από Puma
- ΕΚΤΕΡ: Αλλαγές στα μεγέθη των οικονομικών καταστάσεων λόγω μερίσματος
- Cenergy: Στα 95 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το α΄εξάμηνο, αυξημένα κατά 69%
- Ευρώπη Holdings: Αυξημένα έσοδα στα 18,786 εκατ. ευρώ το α΄εξάμηνο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις