Μετά από προκηρύξεις, επαναπροκηρύξεις, αναβολές, δικαστικές προσφυγές, αλλά και αλλαγές στο ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και ηχηρές «αποχωρήσεις», αφού το «φαβορί» του διαγωνισμού, ο Άκτωρας βρέθηκε εκτός, λόγω… εμφυλίου, το Ταμείο, σύμφωνα με ασφαλής πληροφορίες, «κατοχύρωσε» την Εγνατία Οδό στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A. η οποία πλειοδότησε με 1,2 δισ. Ευρώ, έναντι 650 εκατ. της VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESIONES S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε.
_x000D_
Μετά την αποσφράγιση των προσφορών και αφού η διαφορά είναι εμφανώς κάτω του 15%, το πιο πιθανό είναι να μην ζητηθούν βελτιωμένες προσφορές από τα σχήματα που συμμετέχουν στον διαγωνισμό, οπότε και η διαδικασία ανακήρυξης του αναδόχου να ολοκληρωθεί με ανάδοχο την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
_x000D_
Ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2017 και οι θεσμοί τα τελευταία χρόνια έχουν θέσει επιτακτικά το ζήτημα των καθυστερήσεων έναντι των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η χώρα για την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας.
_x000D_
Η Εγνατία Οδός είναι οδικός άξονας, μήκους 658 χιλιομέτρων, με πλήρη έλεγχο προσβάσεων και διαχωρισμένο οδόστρωμα, που έχει ήδη κατασκευασθεί και βρίσκεται σε λειτουργία.
_x000D_
Εκτείνεται από την Ηγουμενίτσα στην Περιφέρεια της Θεσπρωτίας (βορειοδυτική ακτή της Ελλάδας) μέχρι τους Κήπους στην Περιφέρεια του Έβρου (στον συνοριακό σταθμό με την Τουρκία).
_x000D_
Οι τρεις κάθετοι οδικοί άξονες, συνολικού μήκους 225 χιλιομέτρων, αποτελούν συνδέσεις της Εγνατίας Οδού με τις γειτονικές χώρες (Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Βουλγαρία).
_x000D_
Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στην χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των τριών καθέτων οδικών αξόνων για τα επόμενα 35 χρόνια.
_x000D_

_x000D_
Κι όπως λένε οι στην κατασκευαστική «πιάτσα», από «Γιώργο σε Γιώργο», ο τίτλος του «εθνικού εργολάβου». Από τον μπάρμπα Γιώργο Μπόμπολα, στον (χωρίς… μπάρμπα) Γιώργο Περιστέρη.
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Υπερταμείο: Διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση των Ελληνικών Αλυκών Α.Ε.
- Μπλόκο Μαλγάρων: Κλείνει το ρεύμα εισόδου προς τη Θεσσαλονίκη
- Ερευνα ΕΛΣΤΑΤ για χρήση τεχνολογιών στις επιχειρήσεις: Μόνο 831.611 εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, ΑΙ σε πρώιμη φάση
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Νέος διευθύνων σύμβουλος ο Francesco Rosella της Thema
- METLEN: Αναλαμβάνει κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου 400 MW στο Ηνωμένο Βασίλειο
- Σε επ’ αόριστον κλείσιμο του σταθμού στον Προμαχώνα προχωρούν οι αγρότες
- Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΘΕΒ): Έκκληση για διάλογο σε κυβέρνηση και αγρότες
- Ποιόν Ξυλούρη είχαν επισκεφθεί στην Κρήτη Σκέρτσος, Πιερρακάκης, Αυγενάκης;
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








