Επιχειρήσεις

Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης: Το rebranding των μαρκών και η στόχευση για το 2024

O Πρόεδρος της ΕΖΑ Αθανάσιος Συριανός

Στην πρόσφατη έκθεση τροφίμων και ποτών HoreCa διαχρονικές συνταγές της ΕΖΑ επανασυστήθηκαν στο κοινό

Αέρας ανανέωσης πνέει στην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης πιο γνωστή ως ΕΖΑ με τις ανανεωμένες «ταυτότητες» των brands PILS HELLAS και ΕΖΑ όπως αποκάλυψαν στην πρόσφατη έκθεση HO.RE.CA στελέχη της εταιρείας.

Στο περίπτερο της εταιρείας οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την PILS Ηellas με τη νέα της ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει την ελληνικότητα: Πρόκειται για τη χειρόγραφη «Αταλάντη» με το χαρακτηριστικό και ιδιαίτερο μπλε και την ένταξη της τοξοβόλου σαν brand icon.

Oι νέες συσκευασίες των μπυρών Eza Lager, Eza Pilsener και Eza Alcohol Free

Επί της ουσίας, οι Premium μπύρες ΕΖΑ Lager, ΕΖΑ Pilsener & ΕΖΑ Alcohol Free «επανασυστήθηκαν» στο κοινό, καθώς ήταν εκεί και πρωταγωνίστησαν με τις νέες συσκευασίες.

Oι νέες συσκευασίες στα ράφια του περιπτέρου της HoreCa

Από την ίδια έκθεση δεν έλειψαν οι υπόλοιπες μάρκες της ΕΖΑ, όπως οι Odyssey White, Red, και Dark, η καλοκαιρινή Blue Island και η πιο ιδιαίτερη Gulden Draak.

Συμπληρώνει 35 χρόνια και ετοιμάζει είσοδο σε νέους τομείς

Η εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 1989, συμπληρώνει φέτος 35 χρόνια παρουσίας, ξεδιπλώνοντας ένα business plan με έμφαση στη ρευστότητα και την ανάπτυξη της κερδοφορίας.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, το νέο επιχειρηματικό σχέδιο για το 2024 δίνει έμφαση στο ισχυρό πρόγραμμα ταμειακών ροών και στην μείωση του καθαρού δανεισμού της εταιρείας, μέσω της επικέντρωσης στην ισχυρή κερδοφορία.

Αυτό, κατά τη διοίκηση, μπορεί να επιτευχθεί με αύξηση στις τιμές πώλησης των προϊόντων έτσι ώστε να ενσωματώσουν τις μεταβολές του κόστους παραγωγής, με μεταβολή του μείγματος πωλήσεων σε όφελος συσκευασιών (pack types) και μαρκών με υψηλότερη συγκριτική κερδοφορία, αλλά και μείωση των κεφαλαιακών δαπανών.

Άποψη από το εργοστάσιο της ΕΖΑ

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2023 και συγκεκριμένα μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία εμφάνισε βελτιωμένη κερδοφορία, η οποία ξεπέρασε το ποσό των € 3 εκ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 και αναμένεται να βελτιωθεί περαιτέρω κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, πιστοποιώντας, όπως σημειώνεται κατ’ αυτόν τον τρόπο την εφαρμογή της νέας στρατηγικής.

Στρατηγικός στόχος της ΕΖΑ για τα επόμενα τρία χρόνια είναι η ανάπτυξη των δύο βασικών σημάτων (EZA και Pils Hellas) τόσο στη ζεστή όσο και στην κρύα αγορά, η ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και στρατηγικών συνεργασιών στην παραγωγή και στην διανομή, τόσο στην μπύρα όσο και στην αγορά μη αλκοολούχων ποτών.

Το 2024, δε, θα είναι μια χρονιά προσθήκης νέων τομέων ανάπτυξης για την εταιρεία από την Αταλάντη, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του FinancialReport αναμένεται να γίνει είσοδος στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu