Τέλος στην ταλαιπωρία και την αναμονή στην εξυπηρέτηση επιχειρούν να βάλουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία με δύο νέες υπηρεσίες που έχουν ως στόχο να εξαλείψουν τις ουρές και να βοηθήσουν την βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει ο καθολικός φορέας ταχυδρομικής υπηρεσίας.
_x000D_
Σύμφωνα με απόφαση του δ.σ. των ΕΛΤΑ το έργο «Εγκατάσταση συστημάτων Smart Lockers» ανατίθεται στην εταιρεία MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., σύμφωνα με την Προσφορά της (Τεχνική και Οικονομική), με συνολική τιμή προσφοράς 420.000 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (520.800 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.)
_x000D_
Πρόκειται για μία ακόμα υπηρεσία που έχει στόχο να μειώσει τις ουρές στα ταχυδρομεία και την οποία περιλαμβάνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ που βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, εμπλουτίζοντας τις υποδομές της εταιρείας με αυτοματισμούς και αυξάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει στον τελικό καταναλωτή.
_x000D_
Τα ντουλάπια αυτόματης παραλαβής (Smart Lockers), θα επεκτείνει την δυνατότητα εξυπηρέτησης σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα ψηφιακά καταστήματα 24ωρης λειτουργίας, θα αρχίσουν να τοποθετούνται άμεσα σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Στόχος είναι βέβαια είναι να επεκταθούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, ούτως ώστε ο πελάτης να μπορεί να παραδίδει και να παραλαμβάνει την αλληλογραφία ή το δέμα του 24 ώρες το 24ώρο με την χρήση ενός ειδικού κωδικού που θα λαμβάνει μέσω της εφαρμογής στο smartphone του.
_x000D_
Σύμφωνα με την απόφαση αποδεκτές έγιναν οι προσφορές των εταιρειών PYLONES HELLAS Α.Ε. και MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε.
_x000D_
Μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών αποδέχθηκε ότι η προσφορά της εταιρείας MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., ήταν 420.000, € ενώ η προσφορά της εταιρείας PYLONES HELLAS Α.Ε., διαμορφώθηκε στις 423.500 €.
_x000D_
Ο δεύτερος διαγωνισμός
_x000D_
Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά τη Διαγωνιστική Διαδικασία για την Εγκατάσταση συστημάτων προτεραιότητας για επιλεγμένα καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων με δυνατότητα web, mobile ticketing και ραντεβού».
_x000D_
Ανάδοχος είναι η εταιρεία MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., σύμφωνα με την Προσφορά της (Τεχνική και Οικονομική), με συνολική τιμή προσφοράς 416.200 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, (516.088 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).
_x000D_
Προσφορά είχε καταθέσει και η εταιρεία LETTERPHON Α.Ε., με συνολική τιμή προσφοράς 420.500 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (521.420 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%),
_x000D_
Η εφαρμογή, θα ειδοποιεί τον πελάτη των φυσικών καταστημάτων για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθεί στο γκισέ.
_x000D_
Μέσω της εφαρμογής, οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας για ταμειακή εξυπηρέτηση από το Κατάστημα των ΕΛΤΑ και στη συνέχεια να ειδοποιούνται (ηλεκτρονικά μέσω του smartphone τους) όταν πλησιάζει η σειρά τους, ώστε να επιστρέψουν σε αυτό. Η εν λόγω εφαρμογή εκτιμάται ότι θα μειώσει δραστικά την άσκοπη αναμονή εντός και εκτός των καταστημάτων αλλά και τις ουρές που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα λόγω κορονοϊού.
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παπασταύρου: Εθνικού χαρακτήρα οι ενεργειακές συμφωνίες
- Πληρωμές ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: €1,2 δισ. από 22 έως 24 Δεκεμβρίου
- Υπόθεση Επστάιν: Τα πρόσωπα της νέας σειράς φωτό – Ο Άντριου ξαπλωμένος στην αγκαλιά γυναικών
- Κλοπή πολυτελών σερβίτσιων στο Ελιζέ
- Συνεργασία ΚΑΕ Παναθηναϊκός με την ισραηλινή Zielinski & Rozen
- Ανατροπή και «πράσινο φως» στο πακέτο αμοιβών του Μασκ του 2018 στην Tesla
- Πολιτικό αδιέξοδο πάλι στη Γαλλία
- Κλιμάκωση επιθέσεων μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








