Η Emirates έχει ανοίξει κόντρα με την κατασκευάστρια κινητήρων Rolls-Royce που χρησιμοποιούνται στα Airbus
Η Emirates απέκλεισε το ενδεχόμενο άμεσης συμφωνίας για την αγορά αεροσκαφών Airbus A350-1000 την Τρίτη 14 Νοεμβρίου, επικαλούμενη διαμάχη με την κατασκευάστρια κινητήρων Rolls-Royce σχετικά με την ανθεκτικότητα των κινητήρων της και άφησε την ευρωπαϊκή κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών χωρίς μεγάλη παραγγελία στην αεροπορική έκθεση του Ντουμπάι.
Ο πρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας του Ντουμπάι, Tim Clark, είπε στους δημοσιογράφους ότι η Emirates θα ήταν έτοιμη να παραγγείλει μεταξύ 35 και 50 τζετ εάν η Rolls-Royce βελτίωνε τόσο την αντοχή όσο και το κόστος συντήρησης στους κινητήρες της.
Η Rolls-Royce φοβούμενη τις επιπτώσεις έσπευσε να δηλώσει ότι «Η Emirates είναι ένας πολύτιμος πελάτης και ανυπομονούμε να υποστηρίξουμε τα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης του στόλου της».
Ενώ οι παραγγελίες αεροπλάνων κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα των αεροπορικών εκθέσεων, οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως διαπραγματεύονται την αγορά αεροσκαφών και τις μακροπρόθεσμες υπηρεσίες επισκευής από τους προμηθευτές κινητήρων χωριστά.
Ο οικονομικός υπεύθυνος της Airbus, Christian Scherer, υπερασπίστηκε τον κινητήρα Trent XWB-97 της Rolls-Royce λέγοντας ότι πρόκειται για έναν «εξαιρετικά καλό κινητήρα που τον χρησιμοποιούν πολλοί πελάτες σε όλο τον κόσμο».
Όπως ισχυρίζεται η Emirates οι συγκεκριμένοι κινητήρες αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες προκλήσεις σε συνθήκες ζέστης και άμμου ή σκόνης, όπως η Μέση Ανατολή και η Ινδία και συχνά παρουσιάζουν βλάβες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Credit Suisse: Νέες κατηγορίες για ξέπλυμα χρήματος, αυτή τη φορά στη Μονζαβίκη
- Κομισιόν: 19 κράτη – μέλη δήλωσαν συμμετοχή στα δάνεια του μηχανισμού SAFE – Στον «προθάλαμο» η Τουρκία
- Παπαθανάσης: Δημιουργήθηκαν 1.093 νέες θέσεις εργασίας στην Μεγαλόπολη
- ΕΦΕΤ: Ανάκληση μη ασφαλούς στραγγιστού γιαουρτιού
- Nvidia: Απέκτησε μερίδιο στη Synopsys μέσω αγοράς μετοχών 2 δισ. δολαρίων
- Κομισιόν: «Μπράβο» στην Ελλάδα για τη συμφωνία στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας
- Μητσοτάκης: Οι επενδύσεις πρέπει να φτάσουν στο 20% ή και παραπάνω του ΑΕΠ – Εκλογές το 2027
- Πιερρακάκης: «Η Ευρώπη κινδυνεύει να χάσει την κούρσα στο ψηφιακό ευρώ και την τεχνητή νοημοσύνη»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








