Στέλεχος περιγράφει περιστατικό κατά τη διάρκεια μιας πτήσης - Παρατηρεί και εξάρει τη συμπεριφορά μιας αεροσυνοδού...
Οι άνθρωποι για τους ανθρώπους! Αυτό που πραγματικά απουσιάζει στις μέρες μας, συμπτωματικά το εντοπίσαμε στο LinkedIn και συγκεκριμένα στο λογαριασμό ενός στελέχους επιχείρησης. Ο Χ.Σ. περιγράφει ένα περιστατικό κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, καθώς παρατηρεί και εξάρει τη συμπεριφορά μιας αεροσυνοδού. Είναι ένα παράδειγμα επαγγελματισμού και ταυτόχρονα ενσυναίθησης, προς μίμηση. Από το περιεχόμενο αφαιρέσαμε τα ονόματα τόσο του στελέχους όσο και της αεροσυνοδού και το παρουσιάζουμε αυτούσιο. Το στέλεχος γράφει:
«Η αλαζονεία, συχνά, μας τυφλώνει, εμποδίζοντάς μας να δούμε την πραγματική αξία που μας περιβάλλει.
Η ταπεινότητα, από την άλλη πλευρά, μας δίνει την ικανότητα να παρατηρούμε, να μαθαίνουμε και να αναπτυσσόμαστε, βοηθώντας μας να αναγνωρίζουμε τους «καθημερινούς ήρωες» που συναντάμε.
Την περασμένη εβδομάδα, καθώς πετούσα στην Ελλάδα με την Aegean Airlines για να παρουσιάσω το βιβλίο μου ………, είχα την απίστευτη τύχη να γνωρίσω ένα τέτοιο άτομο: μια αεροσυνοδό ονόματι Α.Μ.
Η εξαιρετική ενσυναίσθησή της ήταν ένα βαθύ μάθημα ζωής.
Αμέσως, παρατήρησε μια κυρία δίπλα μου που δεν ένιωθε καλά.
Χωρίς δισταγμό, και με γνήσια καλοσύνη, η Α. ρώτησε τι μπορούσε να κάνει για να νιώσει πιο άνετα.
Λίγο αργότερα, επέστρεψε, όχι από απλή υποχρέωση, αλλά με έναν τόνο φωνής και ένα βλέμμα που ακτινοβολούσε ζεστασιά και γνήσιο ενδιαφέρον.
Λίγο πιο μπροστά, ένας κύριος με κινητικά προβλήματα χρειαζόταν βοήθεια για να πάει στην τουαλέτα.
Μόλις η Α. το συνειδητοποίησε αυτό, έκανε αμέσως χώρο, τον βοήθησε να σταθεί και διευκόλυνε την πρόσβασή του.
Η συνολική της συμπεριφορά – ο τρόπος που κοίταζε, χαμογελούσε και εξυπηρετούσε όλους τους επιβάτες – ήταν ένα αριστούργημα ενσυναίσθησης και φροντίδας.
Η ενσυναίσθηση της Α. ήταν τόσο υποδειγματική, που ολόκληρη η εμπειρία της πτήσης μου ανέβηκε στο απόλυτο 10 στην έρευνα μετά την πτήση!
Παρατηρώντας την, συνειδητοποίησα πώς θα μπορούσα κι εγώ να βελτιώσω την αντίληψή μου για τον χώρο και να γίνω πιο ενσυναισθητικός με τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη, γύρω μου.
Η αυτοβελτίωση ξεκινά με την ταπεινότητα να αναγνωρίζουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι ανάμεσά μας που κάνουν πράγματα καλύτερα από εμάς. Μπορούμε να μάθουμε τόσα πολλά από αυτούς.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που παρατηρήσατε κάποιον με εξαιρετική συμπεριφορά που δεν γνωρίζατε;
Είχατε την ευκαιρία να τον συγχαρείτε;
Μπορούμε να μάθουμε από τους άλλους και να υιοθετήσουμε παρόμοιες συμπεριφορές;
Ασπασία, τα θερμά μου συγχαρητήρια σε εσάς και στους γονείς σας για τον τρόπο που σας μεγάλωσαν.
Συγχαρητήρια επίσης στην Aegean Airlines που την προσέλαβε!
Άνθρωποι με το δικό σας επίπεδο ενσυναίσθησης κάνουν πραγματικά τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΑΑΔΕ: Ξεπέρασαν τα 7 εκατ. οι εμπρόθεσμες φορολογικές δηλώσεις
- Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Το ΚΚΕ καταθέτει πρόταση για σύσταση Προανακριτικής
- “Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ”: Νέες επιδοτήσεις 735 δικαιούχων
- ΤτΕ: Αύξηση 17,7% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το Μάιο, παρότι μειώθηκαν 2,7% οι ξένοι τουρίστες
- ΠΑΟ: Κόντρα στους Ρέιντζερς για το πρώτο βήμα πρόκρισης στον γ’ προκριματικό του Τσάμπιονς Λιγκ
- ΤτΕ: Μειώθηκε η ζήτηση για στεγαστικά δάνεια το β΄τρίμηνο – Αύξηση στα καταναλωτικά
- Coca-Cola: Ισχυρό β’ τρίμηνο με καθαρά κέρδη 3,81 δισ. δολάρια
- Κτίριο ΚΕΡΑΝΗ στον Πειραιά: Εγκρίθηκε η μετατροπή του σε κτίριο κατοικιών, γραφείων και καταστημάτων
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις