Ακόμη ένα ρεκόρ έσπασαν μέσα στο 2022, οι μετοχές των εταιρειών με πλοία μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου αυξάνοντας τα κέρδη τους κατά 341% σε σχέση με το 2021. Οι αντίστοιχες “χρυσές” εποχές του κλάδου ήταν το 2003 και το 2004 με επίσης τριψήφια ποσοστά, 232% και 156% αύξηση αλλά σίγουρα τίποτα δεν συγκρίνεται με την χρονιά που πέρασε.
_x000D_
Ναυλομεσίτες εκτιμούν ότι τα μικρότερα ως προς την χωρητικότητα δεξαμενόπλοια βγήκαν κερδισμένα από το 2022 κυρίως λόγω της απουσίας κυρώσεων. Τόσο η προσπάθεια της Ευρώπης να αποθηκεύσει ντίζελ αλλά και η πιθανότητα αύξησης των μιλίων που θα πρέπει να διανύσουν τα δεξαμενόπλοια αν το πετρέλαιο πάει στην Ινδία για επεξεργασία δημιουργούν αισιοδοξία ότι τα κέρδη και για το 2023 θα παραμείνουν ενισχυμένα.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Trump Media: Καθαρές ζημίες 54,8 εκατ. δολαρίων το γ’ τρίμηνο
- Βοιωτία: Εντοπίστηκε απανθρακωμένος άνδρας, δεμένος με χειροπέδες μέσα σε αυτοκίνητο
- Euronext: Αναθεωρεί στο 50% +1 μετοχή το ελάχιστο όριο της Δημόσιας Πρότασης για την ΕΧΑΕ
- Κομισιόν: Χορήγησε πάνω από 358 εκατ. ευρώ σε 132 νέα έργα καθαρής μετάβασης
- Ευρωπαϊκές αγορές: έκλεισαν με απώλειες – Βουτιά 12,5% από Rightmove
- Ανοίγει ο δρόμος για την επαναλειτουργία του αγωγού πετρελαίου Θεσσαλονίκης – Σκοπίων
- Υπεγράφη η Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας ΗΠΑ – Ελλάδας – Στο επίκεντρο εφοδιαστική αλυσίδα και AI
- ΟΠΑΠ: Εγκρίθηκε από το Δ.Σ. το σχέδιο διάσπασης και η μεταφορά της έδρας στο Λουξεμβούργο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








