Ακόμη ένα ρεκόρ έσπασαν μέσα στο 2022, οι μετοχές των εταιρειών με πλοία μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου αυξάνοντας τα κέρδη τους κατά 341% σε σχέση με το 2021. Οι αντίστοιχες “χρυσές” εποχές του κλάδου ήταν το 2003 και το 2004 με επίσης τριψήφια ποσοστά, 232% και 156% αύξηση αλλά σίγουρα τίποτα δεν συγκρίνεται με την χρονιά που πέρασε.
_x000D_
Ναυλομεσίτες εκτιμούν ότι τα μικρότερα ως προς την χωρητικότητα δεξαμενόπλοια βγήκαν κερδισμένα από το 2022 κυρίως λόγω της απουσίας κυρώσεων. Τόσο η προσπάθεια της Ευρώπης να αποθηκεύσει ντίζελ αλλά και η πιθανότητα αύξησης των μιλίων που θα πρέπει να διανύσουν τα δεξαμενόπλοια αν το πετρέλαιο πάει στην Ινδία για επεξεργασία δημιουργούν αισιοδοξία ότι τα κέρδη και για το 2023 θα παραμείνουν ενισχυμένα.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Δίωξη για κακούργημα μετά από τέσσερα χρόνια για τους 40 θανάτους από κορονοϊό στην πανδημία
- Στις Βρυξέλλες ο Πιερρακάκης για Τραπεζική Ένωση και ψηφιακό ευρώ
- Ικανοποίηση Τραμπ για τις συνομιλίες με Κίνα στη Γενεύη για εμπόριο και δασμούς
- Στη Σαντορίνη Κεφαλογιάννης, Λέκκας για συσκέψεις
- Ο comme il faut Κικίλιας χαρακτήρισε «χαρτογιακάδες» τους ευρωπαίους των Βρυξελλών
- Συνάντηση Παπασταύρου με τον υπουργό Εσωτερικών των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον
- Ζελένσκι: Ζητά άμεση κατάπαυση πυρός για απευθείας διαπραγματεύσεις με Ρωσία
- Εγκαίνια για τη Διεθνή Έκθεση Αλεξαδρούπολης «Alexpo2025»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις