Δεν υπάρχουν, μάλιστα, μεγάλες διαφορές ανάλογα με τις ηλικίες σε ό,τι αφορά τις επιθυμίες
Σε καταστάσεις του παρελθόντος όπου αντί για δώρα δίνονταν… φακελάκια στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι επιθυμούν να επιστρέψουν οι Έλληνες.
Σύμφωνα με έρευνα της Revolut Bank UAB, σχετικά με το τί δώρο προτιμούν αυτά τα Χριστούγεννα οι Έλληνες καταναλωτές, τα υλικά αγαθά και τα μετρητά βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.
Πιο συγκεκριμένα, το 29% των Ελλήνων επιθυμεί να λάβει ρούχα, αξεσουάρ ή ηλεκτρονικά είδη, όμως αμέσως μετά, το 28% θα προτιμήσει τα μετρητά, για να μπορέσει να αγοράσει αυτό που θέλει. Στην τρίτη θέση με 21% βρίσκεται η αναζήτηση για νέες εμπειρίες.
Επίσης, χαρακτηριστικό είναι ότι ανάλογα με τις διαφορετικές ηλικίες, δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις επιθυμίες, αφού, για παράδειγμα, η πρώτη επιλογή για την Gen-Z αλλά και τους άνω των 65 ετών, είναι τα υλικά αγαθά. Τα χρήματα έρχονται στη δεύτερη θέση και την τριάδα συμπληρώνουν οι νέες εμπειρίες, αποκαλύπτοντας ότι αυτές οι δύο γενιές μοιάζουν περισσότερο απ’ όσο νομίζουμε.
Ταξίδια και σπα
Εξάλλου, στην ερώτηση σχετικά με το ποιες δραστηριότητες και εμπειρίες θα ήθελαν να δοκιμάσουν, τα ταξιδιωτικά πακέτα βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας (66%), με όλες τις ηλικίες να τη θεωρούν ως την καλύτερη επιλογή.
Οι Έλληνες δείχνουν επίσης ενδιαφέρον για σπα και θεραπείες ευεξίας (19%), καθώς και για συναυλίες και εισιτήρια (14%). Οι εκδρομές ή οι υπαίθριες δραστηριότητες και τα μαθήματα ή η ενασχόληση σε εργαστήρια (workshops) δεν φαίνεται να έχουν τόσο μεγάλη απήχηση, καθώς μόνο το 6,4% και το 6,2%, αντίστοιχα, δήλωσαν ότι θα ήθελαν να συμμετέχουν.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Έρευνα ΒΕΑ: Το 71% των επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν διακοπές ρεύματος 1-2 φορές τον χρόνο
- Danaos (Ιωάννης Κούστας): Παραιτήθηκε από το ΔΣ ο Γούιλιαμ Ρέπκο
- Κατατέθηκε στην Κομισιόν ο προϋπολογισμός του 2026
- Χρυσός: Έσπασε το φράγμα και των 4.200 δολαρίων ανά ουγγιά
- Westnet Distribution: Μικρή αύξηση τζίρου, μεγαλύτερες ζημιές για την εταιρεία διανομών του Πάνου Γερμανού
- Lidl Ελλάς: Στηρίζει την «Πρωτοβουλία 1.000 κωδικοί» με 208 προϊόντα σε μειωμένες τιμές έως και 11%
- Η Active στο Συνέδριο AI της KPMG Greece, με την εκπαίδευση στο επίκεντρο
- Μητσοτάκης με Άδωνι στο Αττικόν – Υποδοχή με διαμαρτυρίες και ΜΑΤ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις