Εκτός από την Ελλάδα, χώρες όπως η Κένυα, η Τουρκία και ο Παναμάς βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά στην περικοπή των αγορών για ρούχα
Πολυτέλειες θεωρούνται πλέον για τους Έλληνες, κατά όσα τονίζει πρόσφατη έρευνα, συνήθειες όπως το φαγητό εκτός σπιτιού και η αγορά ρούχων.
Αυτό αναφέρει πρόσφατη μελέτη με τίτλο ”Global Public Confidence’‘, σύμφωνα με την οποία, εξάλλου, η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες, οι οποίες υφίστανται τη μεγαλύτερη οικονομική πίεση.
Ειδικότερα, το 88% των Ελλήνων δεν αγοράζει πλέον συχνά καινούργια ρούχα, καθώς θεωρείται περιττό έξοδο.
Την ίδια στιγμή, το 72% των καταναλωτών στην Ελλάδα, έχει περιορίσει το φαγητό εκτός σπιτιού.
Γενικότερα, όπως αναδεικνύει η Διεθνής Έρευνα «Global Public Confidence» που πραγματοποιήθηκε σε 21 χώρες από το Δίκτυο IRIS και την Focus Bari, το υψηλό κόστος ζωής, οδηγεί σε περικοπές κυρίως σε ρούχα, φαγητό έξω, αλλά και τρόφιμα, με διαφορετική ένταση ανά χώρα.
Εκτός από την Ελλάδα, χώρες όπως η Κένυα, η Τουρκία και ο Παναμάς βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά στην περικοπή των αγορών για ρούχα, όταν ο μέσος όρο παγκοσμίως φτάνει το 72%. Γεγονός είναι, δε, σύμφωνα με όσα τονίζονται στην έρευνα ότι παγκοσμίως ένας στους δύο καταναλωτές αποφεύγουν πλέον δαπάνες για φαγητό εκτός σπιτιού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Aλ. Μπεχράκης, Ένωση Data Centers: Ανάγκη για κανονιστικό πλαίσιο στον κλάδο
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στις 12/12 η Record Date για την καταβολή τόκων του Κοινού Ομολογιακού Δανείου
- ΟΠΑΠ: Η Allwyn ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στον Οργανισμό με αγορά 230.000 μετοχών
- Σε κλοιό κακοκαιρίας Τρίκαλα και Καρδίτσα – Ηχησε το 112
- Προς πώληση η Innovis Pharma
- Harbour Lab: Άνοιξε γραφεία στη Σιγκαπούρη η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας λιμένων
- Κακοκαιρία Byron: Ανοιξε η αριστερή λωρίδα της Εθνικής Οδού στην Αθηνών – Κορίνθου
- Wizz Air: Ποιους ελληνικούς προορισμούς εντάσσει στο πρόγραμμά της το 2026
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








