Εκτός από την Ελλάδα, χώρες όπως η Κένυα, η Τουρκία και ο Παναμάς βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά στην περικοπή των αγορών για ρούχα
Πολυτέλειες θεωρούνται πλέον για τους Έλληνες, κατά όσα τονίζει πρόσφατη έρευνα, συνήθειες όπως το φαγητό εκτός σπιτιού και η αγορά ρούχων.
Αυτό αναφέρει πρόσφατη μελέτη με τίτλο ”Global Public Confidence’‘, σύμφωνα με την οποία, εξάλλου, η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες, οι οποίες υφίστανται τη μεγαλύτερη οικονομική πίεση.
Ειδικότερα, το 88% των Ελλήνων δεν αγοράζει πλέον συχνά καινούργια ρούχα, καθώς θεωρείται περιττό έξοδο.
Την ίδια στιγμή, το 72% των καταναλωτών στην Ελλάδα, έχει περιορίσει το φαγητό εκτός σπιτιού.
Γενικότερα, όπως αναδεικνύει η Διεθνής Έρευνα «Global Public Confidence» που πραγματοποιήθηκε σε 21 χώρες από το Δίκτυο IRIS και την Focus Bari, το υψηλό κόστος ζωής, οδηγεί σε περικοπές κυρίως σε ρούχα, φαγητό έξω, αλλά και τρόφιμα, με διαφορετική ένταση ανά χώρα.
Εκτός από την Ελλάδα, χώρες όπως η Κένυα, η Τουρκία και ο Παναμάς βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά στην περικοπή των αγορών για ρούχα, όταν ο μέσος όρο παγκοσμίως φτάνει το 72%. Γεγονός είναι, δε, σύμφωνα με όσα τονίζονται στην έρευνα ότι παγκοσμίως ένας στους δύο καταναλωτές αποφεύγουν πλέον δαπάνες για φαγητό εκτός σπιτιού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Νέα top level στελέχη στην Vodafone Ελλάδος
- Γελένα Τοντόροβιτς: Η 31χρονη Σερβοαυστραλή, που γράφει ιστορία στο βραζιλιάνικο μπάσκετ
- Ψηφίσθηκε το νομοσχέδιο για την 4η Belharra
- Το νέο εστιατόριο «Ίαμβος» στο Κολωνάκι με την καθοδήγηση του «Δειπνοσοφιστήριον»
- Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στo Κολωνάκι λόγω Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου
- Κρούσμα ευλογιάς σε αιγοπρόβατα στην Πτελέα Κοζάνης
- ΔΕΗ και Euroleague Basketball: Ανανέωση συνεργασίας για δεύτερη χρονιά, με ορίζοντα το 2027
- Συνεχίζεται το growth story για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 30 ευρώ η τιμή-στόχος της μετοχής από Mediobanca
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις