Οι δύο επιστολές
Αναλυτικότερα, στην πρώτη τους επιστολή του προς τον τότε υπουργό Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή με ημερομηνία 26 Αυγούστου 2020, οι εργαζόμενοι περιέγραφαν περιστατικό εκτροχιασμού στη διαδρομή Κιάτο-Αίγιο, ενημέρωναν ότι «στο μεγαλύτερο (πέραν του 90%) μέρος της σιδηροδρομικής υποδομής δεν λειτουργούν τα φωτοσήματα και η τηλεδιοίκηση, όπως και το σύστημα του συρμού έναντι του ανθρώπινου λάθους (ETCS)» καθώς και ότι «τούνελ στον Προαστιακό της Αθήνας δεν φωτίζονται και εντός αυτών δεν λειτουργούν τα συστήματα επικοινωνίας» και ζητούσαν από τον υπουργό την άμεση εκπόνηση συστάσεων για την πιστή τήρηση των κανονιστικών διατάξεων και την άμεση λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων που θα ελαχιστοποιήσουν τη πιθανότητα επανάληψης παρόμοιου περιστατικού.
Στη δεύτερη επιστολή, η οποία εστάλη στις 29 Οκτωβρίου 2021, οι εργαζόμενοι απαριθμούσαν τα ατυχήματα που είχαν σημειωθεί το 2020 και το 2021, και απεύθυναν έκκληση για συνάντηση ώστε να συζητηθούν και να επιλυθούν τα προβλήματα που σχετίζονταν με την ασφάλειά τους. Στη συγκεκριμένη επιστολή ανέφεραν ενδεικτικά μόνο τους εκτροχιασμούς και τις συγκρούσεις που είχαν σημειωθεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο τους τελευταίους 14 μήνες, δηλαδή από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι τον Οκτώβριο του 2021. Σύμφωνα με τα στοιχεία για τα οποία ενημερώθηκε προσωπικά ο υπουργός, σε διάστημα ενός χρόνου και δύο μηνών, σημειώθηκαν οκτώ περιστατικά. Δηλαδή πάνω από ένα περιστατικό ανά δύο μήνες.
Συγκεκριμένα:
-τον Αύγουστο του 2020, είχε εκτροχιαστεί προαστιακή αμαξοστοιχία στο Αίγιο
-τον Οκτώβριο του 2020, είχε εκτροχιαστεί επίσης προαστιακή αμαξοστοιχία στη Σφενδάλη, κοντά στη Μαλακάσα
-τον Ιανουάριο του 2021 είχε εκτροχιαστεί τρένο έξω από τη Θεσσαλονίκη
-τον Φεβρουάριο του 2021, είχε εκτροχιαστεί άλλο τρένο στις Αχαρνές
-τον Αύγουστο του 2021, είχε σημειωθεί σύγκρουση επιβατικού τρένου με μηχανήματα γραμμής στον Δομοκό
-τον ίδιο μήνα είχε εκτροχιαστεί άλλο τρένο στη Λευκοθέα Σερρών
-τον Οκτώβριο του 2021, είχε εκτροχιαστεί τρένο έξω από τη Θεσσαλονίκη
-τον Οκτώβριο του 2021 επίσης είχε εκτροχιαστεί τρένο έξω από την Πάτρα
Παρότι η ενημέρωση των υπευθύνων ήταν τόσο αναλυτική και παρά το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι παρουσίασαν αδιάψευστα στοιχεία, δυστυχώς δεν εισακούστηκαν ποτέ.
Οι δυο επιστολές:
https://drive.google.com/file/d/1avAE7eoeqQ7szeAfV2RuSOhn8CPtN_ax/view
https://drive.google.com/file/d/1Lj0tdWherVpjur_PXK_p6OqM8sV8cLy5/view
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χρηματοδότηση 13,5 εκατ. ευρώ για στήριξη της δημοσιογραφίας από την ΕΕ
- ΕΕ: Εχει τόσο εμπιστοσύνη στον Τραμπ που ετοιμάζει «Plan B» για ειρηνευτικό σχέδιο και κυρώσεις κατά της Ρωσίας
- Η AKTOR εξαγόρασε και την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις από τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ
- Παρελθόν από τη Hellenic Train ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας
- Κομισιόν: Ενέκρινε την εξαγορά του τηλεοπτικού σταθμού Alpha από United και Motor Oil
- Ευρωπαϊκές αγορές: Θετικό κλείσιμο μετά τα στοιχεία για την πτώση του το αμερικανικού ΑΕΠ
- Μπλε Κέδρος: Στα 9,05 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2024
- Yalco – Κωνσταντίνου ΑΕ: Υπέγραψε συμφωνία εξυγίανσης με τους πιστωτές της
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις