Η ΤΕΡΝΑ έδωσε τη μεγαλύτερη μέση έκπτωση 27,63% - Συμμετέχουν Άκτωρ (17,8%), Μυτιληναίος (17,14%), κοινοπραξία "Κρήτης-ΕΚΤΕΡ, ΕΡΕΤΒΟ" (7,21%) και ΑΒΑΞ (5%)
Ολοκληρώθηκε στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η ηλεκτρονική αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών για το προς ανάθεση έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες, με προϋπολογισμό δημοπράτησης 193,2 εκατ. ευρώ.
Η συμμετοχή στη διαγωνιστική διαδικασία ήταν μεγάλη, καθώς στη λίστα των υποψηφίων οικονομικών φορέων, περιλαμβάνονται σημαντικές εταιρείες του κατασκευαστικού κλάδου της Ελλάδας.
Συγκεκριμένα, φακέλους οικονομικών προσφορών για το έργο αυτό υπέβαλαν πέντε εταιρείες: ΑΒΑΞ Α.Ε., ΤΕΡΝΑ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ «ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. – ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Τ.Ε.
Σύμφωνα με τον πίνακα συμμετεχόντων, οι φορείς προσέφεραν τα ακόλουθα ποσοστά έκπτωσης:
- ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (27,63%)
- ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (17,80%)
- ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΑΤΕ (17,14%)
- ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ «ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. – ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. (7,21%)
- ΑΒΑΞ Α.Ε. (5 %)
Η εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. έδωσε τη μεγαλύτερη μέση τεκμαρτή έκπτωση 27,63%.
Το έργο με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη(CEF) 2021-2027», αφορά σε εργασίες για την κατασκευή της υποδομής, επιδομής και σταθμών/στάσεων για νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ν. Καρβάλη – Τοξότες (περιοχή Ξάνθης), μήκους 32 χλμ. περίπου, καθώς και του κλάδου από Ν. Καρβάλη προς τον νέο εμπορευματικό λιμένα Καβάλας, μήκους 5,3 χλμ. περίπου.
Με το έργο αυτό, επιτυγχάνεται η σύνδεση του νέου εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας, ενώ ταυτόχρονα προχωρά και η διασύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο των γειτονικών χωρών.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε:
Η «Νέα Σιδηροδρομική γραμμή Τοξότες – Νέα Καρβάλη» έχει στρατηγική σημασία για όλη τη Βόρεια Ελλάδα, γιατί θα συνδέσει τον σιδηρόδρομο με το εμπορευματικό λιμάνι της Καβάλας.
Για την υλοποίηση του έργου εξασφαλίστηκε σημαντική κοινοτική χρηματοδότηση, καθώς προβλέπεται να επιτρέψει τη λειτουργία εναλλακτικών διαδρόμων μεταφοράς εμπορευμάτων (Διάδρομος ΒΒΑ – Baltic, Black, Aegean Seas και πρωτοβουλία 3Seas – Baltic, Black, Adriatic, με την επέκταση προς το Αιγαίο).
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζει την προσπάθεια για την αναδιάταξη, αλλά και την ανάπτυξη του ελληνικού σιδηρόδρομου, έχοντας εξασφαλίσει κοινοτικούς πόρους, ύψους σχεδόν 800 εκατ. ευρώ, με σκοπό την κατασκευή μεγάλων σιδηροδρομικών έργων».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κύπρος: Ξεκινά αύριο Παρασκευή η σύνοδος κορυφής των μεσογειακών κρατών εν μέσω έντασης στη Μ. ανατολή
- Καραμανλής – Σαμαράς: Δεν πήγαν στη Ρηγίλλης, αλλά θα παραστούν σε εκδήλωση του ΕΕΑ
- Alpha Bank: «Καμπανάκι» η 19η θέση της Ελλάδας στην ΕΕ στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων
- Απορρίφθηκε η αγωγή Δημητριάδη κατά δημοσιογράφων για το σκάνδαλο των υποκλοπών
- Μητσοτάκης με τον Τσεφέριν (UEFA) για την οπαδική βία
- Delta Airlines: Μειωμένα 26% τα κέρδη του γ’ τριμήνου 2024
- Yalco: Εγκρίθηκε το σχέδιο απόσχισης του κλάδου εμπορίας
- ΗΠΑ: Οριακή υποχώρηση στο 2,4% του πληθωρισμού τον Σεπτέμβριο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις