Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Παληός, αναφέρθηκε στο σχέδιο δράσης για την ολοκλήρωση έργων ζωτικής σημασίας στο συνέδριο Green Deal Greece
«Οι καταστροφές στις σιδηροδρομικές υποδομές που άφησαν πίσω τους οι διαδοχικές κακοκαιρίες των προηγούμενων μηνών στη Θεσσαλία, δημιούργησαν νέα δεδομένα και προτεραιότητες για την ταχύτερη δυνατή ανάταξη του, αλλά δεν άλλαξαν την εθνική στρατηγική επιδίωξη», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Παληός, από το βήμα του συνεδρίου Green Deal Greece, που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος.
Ο κ. Παληός αναφέρθηκε στο σχέδιο δράσης που προσβλέπει στην ολοκλήρωση έργων ζωτικής σημασίας, για τη δημιουργία ενός ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου, υπογραμμίζοντας ότι η «Η αναβάθμιση του σιδηρόδρομου, παραμένει το κλειδί της ενίσχυσης των εμπορευματικών μεταφορών. Μέσω αυτής θα δημιουργηθούν προϋποθέσεις για την αναγκαία αναπτυξιακή ώθηση στην εθνική οικονομία».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Παληός
Ο κ. Παληός, επεσήμανε, ότι το στελεχιακό δυναμικό της ΕΡΓΟΣΕ εργάζεται ακούραστα για την άρτια εκτέλεση όλων των συμβασιοποιημένων έργων που αφορούν σε εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών στον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕΠ και τόνισε ότι έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα τεύχη δημοπράτησης για ένα επίσης σημαντικό σιδηροδρομικό έργο, που αφορά στην ολοκλήρωση εγκατάστασης του συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού άξονα.
Συγκεκριμένα, το προς δημοπράτηση έργο, θα αφορά στα υπολειπόμενα τμήματα:
Κιάτο – Ρίο, Τιθορέα – Δομοκός, Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, και στους κύριους κλάδους του ΠΑΘΕΠ: Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και Λάρισα – Βόλος
Ο κ. Παληός, υπογράμμισε τέλος, ότι η ανάπτυξη σιδηροδρομικών υποδομών, που είναι σημαντικές για το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, όπως είναι τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, παραμένει στο επίκεντρο του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ.
«Τα κομβικά έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, που θα διασυνδέσουν τις λεγόμενες κρίσιμες υποδομές -λιμάνια, αεροδρόμια, εμπορευματικούς σταθμούς και βιομηχανικές περιοχές- με το σιδηροδρομικό δίκτυο, έχουν ειδικό βάρος, καθώς ενισχύουν τη διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ευρώπη και εξυπηρετούν την ευρωπαϊκή πολιτική για τη βιώσιμη κινητικότητα».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών: «Το τέλος των 3 ευρώ δεν σταματά τη λαίλαπα των ασιατικών πλατφορμών»
- Aktor: Σε ιδιώτες επενδυτές το 53,6% των ομολογιών – Στο 4,70% η τελική απόδοση
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με κέρδη και το βλέμμα σε ΕΚΤ και BoE
- Jumbo: Έναρξη διαδικασιών απορρόφησης της θυγατρικής «HERALD GREECE 2»
- Ideal: Στις 12 Ιανουαρίου η ΓΣ για επιστροφή κεφαλαίου 0,15 ευρώ ανά μετοχή
- Δήμας: «Το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά εντάσσεται στη σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ»
- Κώστας Γεράρδος (ΣΕΛΠΕ): «Στην Ευρώπη χτίζεται ένα παράλληλο εμπόριο χωρίς κανόνες»
- Υπερταμείο: Ξεκινάει ο διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση της μαρίνας Καλαμαριάς
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








