Με προτεραιότητα την επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών εξυπηρέτησης στην ελληνική αγορά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για 12η χρονιά φέτος, διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, τον κορυφαίο θεσμό στην Ελλάδα, που αναδεικνύει τους … καλύτερους της εξυπηρέτησης.
_x000D_
Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται ηλεκτρονικά μέσα από την πλατφόρμα www.csawards.gr, έως τις 3 Δεκεμβρίου 2021.
_x000D_
Η πρωτοβουλία του ΕΙΕΠ, έχει γίνει ένας θεσμός, που, κάθε χρόνο επιβραβεύει καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης του πελάτη, στοχεύοντας στη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο. Στο πλαίσιο της διεθνούς αναγνώρισης των βραβείων, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πιστοποιημένος φορέας κατά ISO 9001.
_x000D_
Εάν επιθυμείτε και εσείς να ξεχωρίσετε και να κάνετε την αλλαγή στον τομέα της Εξυπηρέτησης, τότε πρέπει να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στον κορυφαίο θεσμό ενισχύοντας έτσι την κατεύθυνση της αλλαγής στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή.
_x000D_
Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις επιχειρήσεις, είτε είναι μέλη του ΕΙΕΠ είτε όχι. Η υποβολή υποψηφιότητας πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου. Μετά τη λήξη της υποβολής συμμετοχών, η
_x000D_
κριτική επιτροπή επιλέγει τις 3 εταιρείες – φιναλίστ σε κάθε κατηγορία βράβευσης, ενώ ο μεγάλος νικητής κάθε κατηγορίας θα βραβευθεί σε μια λαμπερή τελετή στις 21 Δεκεμβρίου 2021.
_x000D_
Οι κατηγορίες στις οποίες μπορούν να υποβάλουν τις συμμετοχές τους οι ενδιαφερόμενοι είναι οι εξής:
_x000D_
- _x000D_
- Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training
- H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη- Best Use of Innovation in Customer Experience
- Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the Customer
- Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service
- Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/ Ομάδα)
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the year
- Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year
- Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technology in Customer Experience)
- Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο (Best Outsourcing Partnership)
- Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα (Best Online Customer Service (e-shop))
- Καλύτερη Διαχείριση Κρίσης – Best Crisis Management Approach
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Αναλυτικά οι όροι συμμετοχής και η δήλωση υποψηφιότητας μέχρι την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021 στο www.csawards.gr .
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τραμπ: Απειλεί για δασμούς 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα αλλά μετά από ενάμιση χρόνο
- Ο Τράμπ ζητά την άμεση παραίτηση του Τζερόμ Πάουελ
- Επεισόδιο στη Λιβύη: Έδιωξαν τον Πλεύρη και την ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία για το Μεταναστευτικό
- Alpha Bank: Νέα εκτελεστική επιτροπή, με συμμετοχή του πρώην CEO της NOVA Π. Γεωργιόπουλου
- Με νέα συγκέντρωση απαντούν οι δανειολήπτες ελβετικού φράγκου στις διαρροές του υπουργείου Οικονομικών
- Εκθεση Κομισιόν για Κράτος Δικαίου στην Ελλάδα: Πρόοδος αλλά και προκλήσεις
- Καταψηφίστηκε η άρση ασυλίας 14 βουλευτών της ΝΔ, που είχε μηνύσει η Καρυστιανού
- Νέος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ ο Δημήτρης Καιρίδης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις