Κρίσιμος πυλώνας στην προσπάθεια να πραγματοποιήσει η Ελλάδα το ψηφιακό άλμα είναι η Εθνική Τράπεζα. Η Εθνική Τράπεζα, σήμερα έχει καταφέρει να έχει περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.
Πως; Η επίδοση αυτή δεν είναι τυχαία. Αναπτύσσοντας ένα νέο, σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο, έχει προχωρήσει σε ένα άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας τα τελευταία 3 χρόνια και εξελίσσεται στην Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για τους πελάτες της.
Τελευταίο παράδειγμα η εκδήλωση του Economist με θέμα την Τεχνολογία και την Καινοτομία στην οποία η Εθνική βραβεύτηκε με το «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award».
Το βραβείο παρέλαβε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς (φωτ. δεξιά, αριστερά ο Alasdair Ross countries editor του Economist), ο οποίος τόνισε ότι το βραβείο αυτό αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει συστηματικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία.
Η Εθνική Τράπεζα ξεχώρισε και βραβεύτηκε για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες έξι από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές) που διακρίθηκαν σε αυτό το επίπεδο και ειδικότερα εν μέσω της πανδημίας, όταν η τεχνολογία απέκτησε ακόμη σημαντικότερη χρήση και αξία για τους πελάτες των επιχειρήσεων, τους εργαζόμενους και την οικονομία.
Το συγκεκριμένο βραβείο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά εξίσου σημαντικών βραβεύσεων και αναγνωρίσεων που έχει καταφέρει να αποσπάσει η Εθνική Τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο:
- Ανάδειξη ως «Τράπεζα της χρονιάς στην Ελλάδα» από το έγκριτο περιοδικό «The Banker»
- World Finance Digital Banking Awards
- Digital Finance Awards 2022
- e-volution Awards 2022
- Mobile Excellence Awards 2022
- Impact BITE Awards 2021
Η τράπεζα εφαρμόζει τώρα μία στρατηγική πέντε πυλώνων που περιλαμβάνει:
Α) Ενημέρωση και εκπαίδευση πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες: Με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking.
Β) Εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online μέσω ενός απλού και φιλικού customer journey, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο.
Γ) Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα μέσα από μια σειρά δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών, όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματισμός.
Δ) Κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάθε στιγμή της ημέρας χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα.
Ε) Εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs μέσω συνεργασιών με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρίες και με customized υλοποιήσεις για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Metlen: Στο 8,34% το ποσοστό της Fairfax μετά την απόκτηση 2.750.000 μετοχών
- Aktor: Απέκτησε το 51% της Sun Force για 4,1 εκατ. ευρώ
- Παπαθανάσης: Πρόσκληση για μονάδα “πράσινου” υδρογόνου στη Δυτική Μακεδονία
- Ρώμη: Τεράστια έκρηξη σε βενζινάδικο – Αρκετοί τραυματίες
- Reuters: Η Intel αλλάζει τεχνολογικό κόμβο για να προσελκύσει Apple και Nvidia
- Vitex: Απλώνει το ελληνικό χρώμα στο εξωτερικό με εντυπωσιακή αύξηση 63% εξαγωγών
- Ιατρικό Αθηνών: Επανεξελέγη η Επιτροπή Ελέγχου για τριετή θητεία
- Πόσα πλήρωσε η Ελληνικά Γαλακτοκομεία για την εξαγορά της Δωδώνης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις