Aναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των Ελλήνων έχουν γίνει οι διαδικτυακές αγορές, ύστερα από το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 στη χώρας μας. Οι online αγορές δεν έχουν, ωστόσο, αντικαταστήσει την προσέλευση στα φυσικά καταστήματα, αλλά λειτουργεί – ως επί το πλείστον – συμπληρωματικά.
Ενδεικτικά, η ανοδική τροχιά στην οποία συνεχίζουν να βρίσκονται οι ηλεκτρονικές αγορές – μετά την «εκτόξευση» τους εν μέσω περιοριστικών μέτρων- αποτυπώνεται στα στοιχεία της Eurostat, σύμφωνα με τα οποία, 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου στη χώρα μας έκαναν αγορές από online καταστήματα το 2022. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό το 2020 έφτανε στο 58,93% ενώ το 2016 κάτω από το 50%, στο 44,59%.
Την πρώτη θέση στις ηλεκτρονικές αγορές το 2022 καταλαμβάνουν τα είδη ένδυσης και υπόδησης (μαζί με τα αθλητικά ρούχα) καθώς το 32,49% των χρηστών του διαδικτύου έχει προχωρήσει σε κάποια παραγγελία. Το 20,5% επίσης έχει παραγγέλνει μέσω διαδικτύου, φαγητό delivery από κατάστημα εστίασης.
Αθλητικά είδη (15,24%) και καλλυντικά – είδη ομορφιάς (14,29%) βρίσκονται επίσης ανάμεσα στις δημοφιλέστερες online αγορές των Ελλήνων ενώ το 10,99% έχει πραγματοποιήσει αγορές σε ηλεκτρονικά είδη, όπως υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Euronext: Αύξηση 12,6% για τα EBITDA το γ’ τρίμηνο – Στα 169,0 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
- Πιερρακάκης: Επί ΣΥΡΙΖΑ έκλεισαν 77 υποκαταστήματα ΕΛΤΑ και έγιναν 100 εκατ. ευρώ απευθείας αναθέσεις
- Έλι Κοέν: Ξανά στο τραπέζι ο αγωγός αερίου από Ισραήλ μέσω Κύπρου – Ελλάδας
- Lamda: Στις 12 Νοεμβρίου ξεκινάει η δημόσια προσφορά για το 7ετές ομόλογο έως 500 εκατ. ευρώ
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με απώλειες – Βουτιά 14,5% από Air France – KLM
- Σομαλία: 5 Έλληνες στο πλήρωμα του τάνκερ της Latsco Marine που κατέλαβαν πειρατές
- Πιερρακάκης για κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ: Δεν ήταν μόνο επικοινωνιακό, αλλά και επιχειρησιακό λάθος
- ElvalHalcor: Όγδοη περίοδος εκτοκισμού ομολογιακού δανείου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








