Aναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των Ελλήνων έχουν γίνει οι διαδικτυακές αγορές, ύστερα από το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 στη χώρας μας. Οι online αγορές δεν έχουν, ωστόσο, αντικαταστήσει την προσέλευση στα φυσικά καταστήματα, αλλά λειτουργεί – ως επί το πλείστον – συμπληρωματικά.
Ενδεικτικά, η ανοδική τροχιά στην οποία συνεχίζουν να βρίσκονται οι ηλεκτρονικές αγορές – μετά την «εκτόξευση» τους εν μέσω περιοριστικών μέτρων- αποτυπώνεται στα στοιχεία της Eurostat, σύμφωνα με τα οποία, 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου στη χώρα μας έκαναν αγορές από online καταστήματα το 2022. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό το 2020 έφτανε στο 58,93% ενώ το 2016 κάτω από το 50%, στο 44,59%.
Την πρώτη θέση στις ηλεκτρονικές αγορές το 2022 καταλαμβάνουν τα είδη ένδυσης και υπόδησης (μαζί με τα αθλητικά ρούχα) καθώς το 32,49% των χρηστών του διαδικτύου έχει προχωρήσει σε κάποια παραγγελία. Το 20,5% επίσης έχει παραγγέλνει μέσω διαδικτύου, φαγητό delivery από κατάστημα εστίασης.
Αθλητικά είδη (15,24%) και καλλυντικά – είδη ομορφιάς (14,29%) βρίσκονται επίσης ανάμεσα στις δημοφιλέστερες online αγορές των Ελλήνων ενώ το 10,99% έχει πραγματοποιήσει αγορές σε ηλεκτρονικά είδη, όπως υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ελπιδοφόρος: Ο πόνος για τις απώλειες από τις φονικές πλημμύρες στο Τέξας διαπερνά τις καρδιές όλων μας
- Επιπλέον 30.000 επιβάτες με την 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ στην Αθήνα – Έρχονται 30.000 προσλήψεις
- Επίθεση σε Mask από τον CEO της Azoria Partners και αναβολή του ETF που επρόκειτο να κυκλοφορήσει
- Συνελήφθη δημοσιογράφος που φέρεται να εκβίαζε τη βουλευτή Ζέτα Μακρή
- Στις 14 Ιουλίου ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις
- Φωτιά σε κατάστημα εστίασης στο Καπάνι στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
- Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών
- Ο Tucker Carlson δήλωσε ότι θα μεταδώσει συνέντευξη με τον Πρόεδρο του Ιράν
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις