Όταν τα συστήματα του Facebook εντοπίζουν διπλότυπα βίντεο, η πλατφόρμα θα μειώνει την προβολή των αντιγράφων
Το Facebook αναλαμβάνει δράση κατά των λογαριασμών που αντιγράφουν και αναδημοσιεύουν περιεχόμενο από άλλους χρήστες, σε μια προσπάθεια να μειώσει το spam στις ροές ειδήσεων.
Η Meta ανακοίνωσε ότι οι δημιουργοί που επανειλημμένα επαναχρησιμοποιούν βίντεο, φωτογραφίες ή αναρτήσεις κειμένου άλλων χρηστών θα χάσουν την πρόσβαση στα προγράμματα αποκόμισης κερδών του Facebook “για μια χρονική περίοδο” και θα δουν μειωμένη προβολή των αναρτήσεών τους στην πλατφόρμα.
“Πολύ συχνά το ίδιο meme ή βίντεο εμφανίζεται επανειλημμένα — μερικές φορές από λογαριασμούς που προσποιούνται ότι είναι οι δημιουργοί και άλλες φορές από διαφορετικούς λογαριασμούς spam,” εξήγησε η εταιρεία στη δημοσίευση του ιστολογίου της, κάτι που “αμβλύνει την εμπειρία για όλους και καθιστά δυσκολότερο για τις νέες φωνές να αναδειχθούν.”
Όταν τα συστήματα του Facebook εντοπίζουν διπλότυπα βίντεο, η πλατφόρμα θα μειώνει την προβολή των αντιγράφων για να αποτρέψει την απόσπαση προβολών από τον αρχικό δημιουργό.
Η Meta αναφέρει ότι διερευνά επίσης τρόπους για να δώσει στους δημιουργούς την αναγνώριση που τους αξίζει, όπως τη δοκιμή ενός χαρακτηριστικού που προσθέτει συνδέσμους που κατευθύνουν τους θεατές στο αρχικό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Meta, οι αλλαγές θα αρχίσουν να εφαρμόζονται σταδιακά κατά τους επόμενους μήνες. Δεν υπάρχει αναφορά για το αν η Meta θα εισαγάγει χαρακτηριστικά για τη μείωση του επαναλαμβανόμενου περιεχομένου στις πλατφόρμες Instagram και Threads.
Οι αλλαγές στο Facebook αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας αντιμετώπισης του spam και ανάδειξης του πρωτότυπου περιεχομένου στις ροές ειδήσεων. Ο ιστότοπος έχει ήδη λάβει μέτρα εναντίον 500.000 λογαριασμών το πρώτο εξάμηνο του 2025 που συμμετείχαν σε συμπεριφορές spam ή ψεύτικη αλληλεπίδραση.
Το YouTube κάνει παρόμοια προσπάθεια για την αντιμετώπιση του spam και του αναδημοσιευμένου περιεχομένου, ανακοινώνοντας την περασμένη εβδομάδα ότι ενημερώνει τις πολιτικές του σχετικά με τα μαζικά παραγόμενα και επαναλαμβανόμενα βίντεο, τα οποία έχουν γίνει πολύ ευκολότερο να παραχθούν μαζικά χάρη στην αυξανόμενη πρόσβαση σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.
Η Meta αναφέρει ότι η επερχόμενη αλλαγή έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει το “μη πρωτότυπο περιεχόμενο” και δεν θα επηρεάσει τους δημιουργούς που “προσθέτουν τη μοναδική τους άποψη” όταν αναδημοσιεύουν περιεχόμενο, προσθέτουν σχόλια σε ένα βίντεο αντίδρασης ή συμμετέχουν σε μια viral τάση.
Η ανακοίνωση περιλαμβάνει ορισμένες βέλτιστες πρακτικές για να βοηθήσει τους δημιουργούς να αποφύγουν τις κυρώσεις, όπως την προσθήκη ουσιαστικών επεξεργασιών, φωνητικών επικαλύψεων ή σχολίων στο επαναχρησιμοποιημένο περιεχόμενο.
Προτείνει επίσης στους δημιουργούς να αποφεύγουν τη χρήση “ορατών υδατογραφημάτων τρίτων και περιεχομένου που είναι εμφανώς ανακυκλωμένο από άλλες εφαρμογές ή πηγές.”
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Βρετανία: Στα 16 χρόνια το δικαίωμα του εκλέγειν
- Δήμας στην Αιτωλοακαρνανία για τις εργασίες ανακαίνισης 9 σχολείων
- Πρωτοδικείο Αθηνών: Παράνομη η απόλυση του Κώστα Γενιδούνια από την Hellenic Train
- Καλοκαίρι, παρέα με B&O
- Telegraph: Η Ελλάδα καλύτερος ευρωπαϊκός προορισμός για το 2025
- Meta και Google αναπτύσσουν δίκτυο διηπειρωτικών υποθαλάσσιων καλωδίων
- ΓΣΕΒΕΕ: Στη Βουλή για τα Πνευματικά και Συγγενικά Δικαιώματα
- Premia Properties: Σκλαβενίτης, Αντετοκούνμπο και Δασκαλάκης μπαίνουν στην αύξηση κεφαλαίου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις