Επιχειρήσεις

Ford: Επενδύει 2 δισ. δολάρια για φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Financialreport.gr

Σε εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Λούισβιλ του Κεντάκι

Η Ford ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα επενδύσει 2 δισ. δολάρια σε ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Λούισβιλ του Κεντάκι, με στόχο την κυκλοφορία πιο προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων, όπως μεταδίδει το CNBC.

Η επένδυση έρχεται να προστεθεί στα 3 δισ. δολάρια που έχουν ήδη προγραμματιστεί για ένα πάρκο μπαταριών στο Μίσιγκαν. Συνολικά, οι εγκαταστάσεις θα δημιουργήσουν ή θα εξασφαλίσουν σχεδόν 4.000 νέες θέσεις εργασίας, ανέφερε η Ford σε δελτίο τύπου.

«Υιοθετήσαμε μια ριζοσπαστική προσέγγιση σε μια πολύ δύσκολη πρόκληση: Να δημιουργήσουμε οικονομικά προσιτά οχήματα που θα ενθουσιάζουν τους πελάτες με κάθε σημαντικό τρόπο – σχεδιασμό, καινοτομία, ευελιξία, χώρο, οδηγική απόλαυση και κόστος ιδιοκτησίας – και να το κάνουμε αυτό με Αμερικανούς εργαζόμενους», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Τζιμ Φάρλεϊ, στην ανακοίνωση.

Η Ford δήλωσε ότι το εργοστάσιο στο Λούισβιλ θα εξασφαλίσει περίπου 2.200 θέσεις εργασίας, αλλά σημείωσε ότι μόλις ανακαινιστεί για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, θα απασχολεί περίπου 600 λιγότερους εργαζόμενους από ό,τι στην τρέχουσα διαμόρφωσή του.

Το νέο «Πρόγραμμα Universal EV» της αυτοκινητοβιομηχανίας του Ντιτρόιτ, που επικεντρώνεται σε ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού κόστους, θα ξεκινήσει με ένα μεσαίου μεγέθους, τετράθυρο ηλεκτρικό pickup, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο συναρμολόγησης του Λούισβιλ. Η κυκλοφορία του οχήματος έχει προγραμματιστεί για το 2027.

Τα στελέχη είχαν προαναγγείλει την ανακοίνωση στην τελευταία ανακοίνωση των κερδών της εταιρείας ως την επόμενη «στιγμή του Model T». Η Ford δήλωσε ότι η τιμή εκκίνησης του νέου ηλεκτρικού φορτηγού, 30.000 δολάρια, θα είναι περίπου η ίδια με το διάσημο Model T, όταν προσαρμοστεί στον πληθωρισμό.

Η Ford σημείωσε ότι οι νέες μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος (LFP) για τη νέα οικογένεια ηλεκτρικών οχημάτων θα συναρμολογούνται στις ΗΠΑ και δεν θα εισάγονται από την Κίνα.

Ο Farley δήλωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Λούισβιλ τη Δευτέρα ότι η ανακοίνωση έρχεται σε μια στιγμή που η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι λόγω της νέας τεχνολογίας και του νέου ανταγωνισμού.

«Γνωρίζαμε ότι οι Κινέζοι θα ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας για εμάς παγκοσμίως, εταιρείες όπως η BYD, νέες νεοσύστατες επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας που έχουν τις φιλοδοξίες τους στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όλοι έρχονται για εμάς, παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες», δήλωσε ο Farley. «Χρειαζόμασταν μια ριζοσπαστική προσέγγιση και μια πραγματικά δύσκολη πρόκληση για να δημιουργήσουμε ένα προσιτό όχημα».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu