Η εταιρεία είχε ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος από τον Απρίλιο του 2024
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακηρύχθηκε οριστικός ανάδοχος για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα.
Η εταιρεία είχε ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος από τον Απρίλιο του 2024 ωστόσο στις 7 Φεβρουαρίου εγκρίθηκε το πρακτικό των δικαιολογητικών ανακηρύσσοντας οριστικό ανάδοχο του έργου τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Υπενθυμίζεται ότι στη σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ, συμμετείχαν η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η κοινοπραξία Vinci Highways S.A.S. – Vinci Concessions S.A.S., η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Metlen και η ΑVAX. Προσφορές όμως υποβλήθηκαν από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ – EGIS – Meridiam, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και το σχήμα ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Metlen.
Η περίοδος της παραχώρησης του ΒΟΑΚ είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών. Το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ είναι μήκους 157,5 χλμ. (με δύο Λωρίδες Έκτακτης Κυκλοφορίας, πλήθος ανισόπεδων κόμβων και σηράγγων) με χρηματοδότηση ύψους 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης που είναι μάλλον αδύνατο να εξασφαλιστεί με τις παρούσες καθυστερήσεις του έργου.
Με την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ θα μειωθεί σημαντικά ο χρόνος για τη διαδρομή Χανιά – Ηράκλειο και τη διαδρομή Χανιά – Άγιος Νικόλαος, ενώ θα αναβαθμιστεί η οδική ασφάλεια, με αισθητή μείωση θανατηφόρων ατυχημάτων και σοβαρών τραυματισμών. Για το έργο ο κ. Σταϊκούρας έχει υπογράψει την δυνατότητα ενεργοποίησης της προαίρεσης για το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Σε ΚΑΡΜΕΤ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ μετονομάστηκε η «Καράτζη Ανανεώσιμες» μετά το συνεταιρισμό με Metlen
- Αλλη μία νέα εταιρεία από τον όμιλο Aktor για αποθήκευση ενέργειας
- Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών: «Το τέλος των 3 ευρώ δεν σταματά τη λαίλαπα των ασιατικών πλατφορμών»
- Aktor: Σε ιδιώτες επενδυτές το 53,6% των ομολογιών – Στο 4,70% η τελική απόδοση
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με κέρδη και το βλέμμα σε ΕΚΤ και BoE
- Jumbo: Έναρξη διαδικασιών απορρόφησης της θυγατρικής «HERALD GREECE 2»
- Ideal: Στις 12 Ιανουαρίου η ΓΣ για επιστροφή κεφαλαίου 0,15 ευρώ ανά μετοχή
- Δήμας: «Το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά εντάσσεται στη σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








