Η εταιρεία χτίζει το δικό της μοντέλο everything as a service, υπογράμμισε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Επιχείρησης
Η ΔΕΗ δίνει έμφαση στις λύσεις και όχι απλώς στις τιμές, θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες της ένα πλήρες φάσμα νέων υπηρεσιών. Με στρατηγικές συνέργειες όπως αυτή με την αλυσίδα Κωτσόβολος, αλλά και με την αξιοποίηση της τεχνολογίας, η εταιρεία χτίζει το δικό της μοντέλο everything as a service, με στόχο να φέρει τον καταναλωτή στο επίκεντρο.
Όπως υπογράμμισε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, μιλώντας σε οικονομικό συνέδριο στη Θεσσαλονίκη, το νέο αφήγημα της ΔΕΗ βασίζεται στη δημιουργία αξίας: περισσότερες επιλογές, περισσότερη καθοδήγηση, περισσότερες υπηρεσίες. «Δεν πουλάμε ταρίφες, πουλάμε λύσεις» ήταν το χαρακτηριστικό μήνυμα που έστειλε προς την αγορά.
Η στρατηγική της ΔΕΗ στηρίζεται σε τρεις άξονες:
– Πλούσιο και διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων ώστε ο καταναλωτής να έχει επιλογές.
-Συμβουλευτική υποστήριξη για την επιλογή της βέλτιστης λύσης.
-Προσφορά αξίας πέρα από την απλή τιμή της κιλοβατώρας.
Όσον αφορά την ενεργειακή μετάβαση, ο κ. Καρακούσης την περιέγραψε ως ένα προσωπικό ταξίδι για κάθε πελάτη: από την αδιάφορη χρήση ενέργειας στη συνειδητή κατανάλωση με σεβασμό στο περιβάλλον. Το μονοπάτι αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, περιλαμβάνει τρία βήματα:
– Εξηλεκτρισμός: με την υποστήριξη της ΔΕΗ blue για την απόκτηση και φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και με την προώθηση αντλιών θερμότητας για ηλεκτρική θέρμανση.
-Εξοικονόμηση: η αυξημένη χρήση ηλεκτρισμού πρέπει να συνοδεύεται από μείωση της σπατάλης, με την καθοδήγηση της ΔΕΗ ώστε οι καταναλωτές να μάθουν να περιορίζουν την κατανάλωσή τους στο αναγκαίο.
– Πράσινη ενέργεια: ενίσχυση της πρόσβασης σε ανανεώσιμες πηγές, ολοκληρώνοντας τον κύκλο βιώσιμης κατανάλωσης.
Στον πυρήνα της φιλοσοφίας της ΔΕΗ βρίσκεται η πελατοκεντρικότητα. Η εταιρεία επενδύει στην ψηφιοποίηση, λανσάροντας ήδη τον digital bill που προσφέρει αναλυτική πληροφόρηση για το λογαριασμό, ενώ σύντομα θα παρουσιάσει και τον λογαριασμό μέσω QR Code.
Η νέα αυτή δυνατότητα θα συνδέει τον πελάτη με έναν ψηφιακό βοηθό που θα εξηγεί με απλό τρόπο κάθε χρέωση, κάνοντας την εμπειρία με τη ΔΕΗ πιο διαφανή και φιλική.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Καρυστιανού εναντίον «συμμορίας» …
- Βορίζια: Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε βάρος των δύο τραυματιών
- Χρηστίδης προς Πιερρακάκη: Που πήγαν τα 250 εκατ. ευρώ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ;
- ΕΛΑΣ: Δεκατέσσερις νεκροί σε 486 τροχαία τον Οκτώβριο, στην Αττική
- Κουτσούμπας: “Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι χρειάζονται στήριξη”
- Η λίστα με τα 51 καταστήματα των ΕΛΤΑ που βάζουν λουκέτο τη Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου
- Ρόδος: Στις 18 Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν τα νέα έργα στο διεθνές αεροδρόμιο
- ΗΠΑ: Θέλουν αποκατάσταση των στρατιωτικών διαύλων επικοινωνίας με την Κίνα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








