Η προηγούμενη σημαντική αλλαγή στο λογότυπο της Google πραγματοποιήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου 2015
Η Google ανανεώνει το εμβληματικό εικονίδιο “G” μετά από σχεδόν 10 χρόνια, αντικαθιστώντας το σχέδιο με τέσσερα συμπαγή χρωματικά τμήματα με ένα πιο ζωντανό σχέδιο.
Το νέο σχέδιο εγκαταλείπει τα τέσσερα διακριτά χρωματικά τμήματα για μια πιο ρευστή χρωματική μετάβαση, δημιουργώντας ένα πιο ζωντανό και χρωματιστό αποτέλεσμα.
Η προηγούμενη σημαντική αλλαγή στο λογότυπο της Google πραγματοποιήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου 2015, όταν η εταιρεία υιοθέτησε μια μοντέρνα γραμματοσειρά με την ονομασία Product Sans.
Στο πλαίσιο εκείνης της αλλαγής, το εικονίδιο ‘G’ μετατράπηκε από το πεζό λευκό ‘g’ σε μπλε φόντο στον κυκλικό σχεδιασμό που χρησιμοποιούσαμε τα τελευταία 10 χρόνια.

Παλιό logo (αριστερά) – Νέο logo (δεξιά)
Στο νέο εικονίδιο, αντί για τέσσερα διακριτά χρωματικά τμήματα, τα χρώματα πλέον αναμειγνύονται μεταξύ τους. Το κόκκινο διαχέεται στο κίτρινο, το κίτρινο στο πράσινο και το πράσινο στο μπλε. Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ζωντανό και χρωματιστό εικονίδιο. Ο νέος σχεδιασμός φαίνεται να συμβαδίζει με τη χρωματική διαβάθμιση του Gemini, ενώ η λειτουργία AI Mode στην Αναζήτηση χρησιμοποιεί κάτι παρόμοιο ως συντόμευση.
Το νέο εικονίδιο χρησιμοποιείται ήδη από την εφαρμογή Google Search για iOS μετά από μια ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε χθες. Ωστόσο, η αλλαγή δεν έχει ακόμη εμφανιστεί στην έκδοση Android ή στην ιστοσελίδα. Πρόκειται για μια διακριτική αλλαγή που μπορεί να μην γίνει αμέσως αντιληπτή, ειδικά αν το κύριο σημείο όπου βλέπετε το εικονίδιο είναι στην αρχική οθόνη της συσκευής σας. Η διαφορά θα είναι ακόμη λιγότερο αισθητή όταν εμφανίζεται ως μικροσκοπικό favicon στον περιηγητή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν φαίνεται η Google να ανανεώνει σήμερα το κύριο λογότυπό της με τα 6 γράμματα, ενώ δεν είναι σαφές αν θα αλλάξουν και άλλα λογότυπα προϊόντων της εταιρείας. Θεωρητικά, ορισμένα από τα τετράχρωμα λογότυπα της εταιρείας, όπως του Chrome ή του Maps, θα μπορούσαν αρκετά εύκολα να αρχίσουν να εμφανίζουν παρόμοια χρωματική διάχυση στα τμήματά τους.
Η αλλαγή αυτή, αν και φαίνεται μικρή, αποτελεί μέρος της συνεχούς προσπάθειας της Google να διατηρεί τα οπτικά της στοιχεία σύγχρονα και σε αρμονία με τις τρέχουσες σχεδιαστικές τάσεις. Η τελευταία ενημέρωση του εικονιδίου, που έγινε πριν από σχεδόν μια δεκαετία, αποτελούσε μέρος μιας ευρύτερης αισθητικής ανανέωσης της εταιρείας, και φαίνεται πως η Google συνεχίζει να εξελίσσει την οπτική της ταυτότητα.
Η σχέση αυτής της αλλαγής με άλλες πρωτοβουλίες σχεδίασης της Google, όπως το Material 3 Expressive, δείχνει μια συνεκτική προσέγγιση στην αισθητική εξέλιξη των προϊόντων της εταιρείας. Μένει να δούμε αν αυτή η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση θα επεκταθεί σε περισσότερα στοιχεία του οπτικού λεξιλογίου της Google στο εγγύς μέλλον.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τυφώνας Εριν: Αναβαθμίζεται σε κατηγορία 4 – Ερχεται μεγάλη επιδείνωση
- Γερμανία: O Mερτς στηρίζει τις προσπάθειες του Τραμπ για λήξη του πολέμου
- Κορινθία: Φωτιά ανάμεσα σε Ασσο και Λέχαιο
- Ζελένσκι: Η Ρωσία ενδέχεται να εντείνει τις επιθέσεις στο μέτωπο τις επόμενες ημέρες
- Reuters: Πώς αντέδρασαν οι επενδυτές στην είδηση για μη συμφωνία για την Ουκρανία
- AMD: Νέο ρεκόρ στο μερίδιο αγοράς στους desktop υπολογιστές
- Ερχεται στις 10/09 η πρώτη απογευματινή λαϊκή αγορά στη Θεσσαλονίκη
- Πολιτική Προστασία: Απαγόρευση κυκλοφορίας σε περιοχές της Χαλκιδικής
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις