«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το TikTok όρισε την CreatorIQ επίσημο συνεργάτη για το marketing και γίνεται η πρώτη-μόνο SaaS- influencer marketing πλατφόρμα- συνεργάτης του TikTok», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία. Η συνεργασία θα δώσει στους πελάτες της CreatorIQ πρόσβαση σε βασικές μετρήσεις του δημιουργού και του περιεχομένου που είναι διαθέσιμες στο TikTok Creator Marketplace μέσω του πίνακα ελέγχου της CreatorIQ.
Αυτό σημαίνει ότι τα brands θα έχουν άμεση πρόσβαση στις αποκλειστικές πληροφορίες του TikTok σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού, τις τάσεις ανάπτυξης, τα βίντεο με την καλύτερη απόδοση και πολλά άλλα, για να τους βοηθήσουν να εντοπίσουν τους καλύτερους creators-influencers και να συνεργαστούν μαζί τους.
Οι πελάτες της CreatorIQ μπορούν επίσης τώρα να σχεδιάζουν και να εκτελούν καμπάνιες μάρκετινγκ των δημιουργών του TikTok μέσα από το Intelligence Cloud της CreatorIQ. Το TikTok είναι ένα σημαντικό στοιχείο τηε «αποστολής» της CreatorIQ να συνδέει παγκόσμια brands και εταιρείες με δημιουργούς ως «μοναδική πηγή αλήθειας» για τη διαχείριση και τη μέτρηση κάθε πτυχής του μάρκετινγκ. Το TikTok έγινε γρήγορα μια κορυφαία πλατφόρμα, τόσο για τα brands όσο και για δημιουργούς, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πάπας Λέων ΙΔ’: Ζητάει να απελευθερωθούν οι φυλακισμένοι δημοσιογράφοι
- WSJ: Η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξήσει τις τιμές στα iPhone το φθινόπωρο
- Τέμπη: Αυτά είναι τα μέλη του Δικαστικού Συμβουλίου για την υπόθεση Τριαντόπουλου
- ΔΥΠΑ: Αρχίζουν σήμερα 12/05 δύο νέες δράσεις κατάρτισης
- Saudi Aramco: Πτώση 4,6% τα καθαρά κέρδη στα 26 δισ. δολάρια το α΄τρίμηνο
- Δήμας από Θεσσαλονίκη: Φεβρουάριο του 2026 η επέκταση του Μετρό με 5 σταθμούς προς την Καλαμαριά
- Nissan: Προχωρά στην επιπλέον περικοπή 10.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως
- Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά: Ζητά αναθεώρηση και σταδιακή εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις