Προβλήθηκε σε ένα από τα πιο εμβληματικά και πρόσφατα ανανεωμένα κτίρια της χώρας
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μια αυτοκινητοβιομηχανία και συγκεκριμένα η Range Rover, επιλέγει να προβληθεί σε ένα από τα πιο εμβληματικά και πρόσφατα ανανεωμένα κτίρια της χώρας, σηματοδοτώντας μια τολμηρή και φουτουριστική σύζευξη ανάμεσα στον luxury χαρακτήρα της Range Rover και το δυναμικό μέλλον του αστικού τοπίου.
Ο Πύργος του Πειραιά, μετά από δεκαετίες στασιμότητας, αναγεννήθηκε μέσα από ένα εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό και ενεργειακό facelift, που τον μετέτρεψε σε σύγχρονο τοπόσημο του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.
Σήμερα, με τη μοντέρνα, κρυστάλλινη πρόσοψή του να λειτουργεί ως ψηφιακός καμβάς, μετατρέπεται σε ένα νέο πεδίο δημιουργικής έκφρασης και προβολής.
Η Range Rover, γίνεται το πρώτο brand που αξιοποιεί αυτόν τον εμβληματικό “φωτεινό πύργο” για να επικοινωνήσει την εικόνα της.
Πίσω από αυτήν την πρωτοποριακή «τοποθέτηση» βρίσκεται η Asher-Behar & Saville, η διαφημιστική εταιρεία που υπογράφει το σύνολο της above the line επικοινωνίας των brands Range Rover, Defender, Discovery, Jaguar, συμβάλλοντας στην υλοποίηση της ιδέας, μετατρέποντας τον Πύργο του Πειραιά σε καμβά για ένα φωτεινό installation τέχνης που περισσότερο θυμίζει urban statement παρά συμβατική καμπάνια.
Στο video της καμπάνιας, το brand, Range Rover, αναδύεται μέσα από γραμμές φωτός, στέκει εμβληματικά πάνω από το λιμάνι και ανακλάται στο νερό, μοιάζοντας περισσότερο με installation τέχνης παρά με κλασική διαφήμιση.
Είναι μια αισθητική δήλωση για το πώς η Range Rover αντιλαμβάνεται την πολυτέλεια: ως εμπειρία, ως παρουσία, ως τόλμη να στέκεσαι πιο ψηλά από το αναμενόμενο.
Η επιλογή του Πειραιά δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για τη βασική πύλη εισόδου της χώρας από τη θάλασσα, το σημείο όπου οι πρώτες εντυπώσεις για την Ελλάδα διαμορφώνονται.
Εκεί που η κυκλοφορία είναι ασταμάτητη, η οπτική επιρροή τεράστια και το μήνυμα ισχυρό. Η Range Rover, με τον διαχρονικά luxury χαρακτήρα της, συνδέεται απόλυτα με έναν τέτοιο χώρο: είναι το αυτοκίνητο της εξερεύνησης, του κύρους, της τεχνολογικής υπεροχής.
Και τώρα, μέσα από την προβολή της στον πιο σύγχρονο ουρανοξύστη του λιμανιού, επιβεβαιώνει τη θέση της ως σύμβολο σύγχρονης πολυτέλειας με αστική αντίληψη και διεθνές βλέμμα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ερντογάν σε Μερτς: «Στη Γερμανία δεν βλέπετε τη γενοκτονία του Ισραήλ στη Γάζα;»
- Λαγκάρντ: Η αύξηση των αμυντικών δαπανών μπορεί να οδηγήσει υψηλότερα τον πληθωρισμό
- Μπουζνά (Euronext): Στόχος η ενοποίηση των ευρωπαϊκών κεφαλαιαγορών
- DRUCKFARBEN: Εγκαινίασε τις νέες εγκαταστάσεις του εργοστασίου του στη Χαλκίδα
- Οι ευρωβουλευτές απειλούν να απορρίψουν τον προϋπολογισμό 2028-2034 αν δεν κάνει αλλαγές η φον ντερ Λάιεν
- Wall Street: Μεικτά πρόσημα μετά τη συμφωνία ΗΠΑ – Κίνας – Βουτιά 12% από Meta
- Aegean: Νέο πρόγραμμα υποτροφιών για πιλότους – Αιτήσεις έως 21 Δεκεμβρίου
- Capital Clean Energy Carriers: Αυξημένα 43,5% τα καθαρά κέρδη το γ’ τρίμηνο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








