Επιχειρήσεις

H Range Rover προβλήθηκε στον Πύργο Πειραιά

Financialreport.gr

Προβλήθηκε σε ένα από τα πιο εμβληματικά και πρόσφατα ανανεωμένα κτίρια της χώρας

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μια αυτοκινητοβιομηχανία και συγκεκριμένα η Range Rover, επιλέγει να προβληθεί σε ένα από τα πιο εμβληματικά και πρόσφατα ανανεωμένα κτίρια της χώρας, σηματοδοτώντας μια τολμηρή και φουτουριστική σύζευξη ανάμεσα στον luxury χαρακτήρα της Range Rover και το δυναμικό μέλλον του αστικού τοπίου.

Ο Πύργος του Πειραιά, μετά από δεκαετίες στασιμότητας, αναγεννήθηκε μέσα από ένα εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό και ενεργειακό facelift, που τον μετέτρεψε σε σύγχρονο τοπόσημο του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.

Σήμερα, με τη μοντέρνα, κρυστάλλινη πρόσοψή του να λειτουργεί ως ψηφιακός καμβάς, μετατρέπεται σε ένα νέο πεδίο δημιουργικής έκφρασης και προβολής.

Η Range Rover, γίνεται το πρώτο brand που αξιοποιεί αυτόν τον εμβληματικό “φωτεινό πύργο” για να επικοινωνήσει την εικόνα της.

Πίσω από αυτήν την πρωτοποριακή «τοποθέτηση» βρίσκεται η Asher-Behar & Saville, η διαφημιστική εταιρεία που υπογράφει το σύνολο της above the line επικοινωνίας των brands Range Rover, Defender, Discovery, Jaguar, συμβάλλοντας στην υλοποίηση της ιδέας, μετατρέποντας τον Πύργο του Πειραιά σε καμβά για ένα φωτεινό installation τέχνης που περισσότερο θυμίζει urban statement παρά συμβατική καμπάνια.

Στο video της καμπάνιας, το brand, Range Rover, αναδύεται μέσα από γραμμές φωτός, στέκει εμβληματικά πάνω από το λιμάνι και ανακλάται στο νερό, μοιάζοντας περισσότερο με installation τέχνης παρά με κλασική διαφήμιση.

Είναι μια αισθητική δήλωση για το πώς η Range Rover αντιλαμβάνεται την πολυτέλεια: ως εμπειρία, ως παρουσία, ως τόλμη να στέκεσαι πιο ψηλά από το αναμενόμενο.

Η επιλογή του Πειραιά δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για τη βασική πύλη εισόδου της χώρας από τη θάλασσα, το σημείο όπου οι πρώτες εντυπώσεις για την Ελλάδα διαμορφώνονται.

Εκεί που η κυκλοφορία είναι ασταμάτητη, η οπτική επιρροή τεράστια και το μήνυμα ισχυρό. Η Range Rover, με τον διαχρονικά luxury χαρακτήρα της, συνδέεται απόλυτα με έναν τέτοιο χώρο: είναι το αυτοκίνητο της εξερεύνησης, του κύρους, της τεχνολογικής υπεροχής.

Και τώρα, μέσα από την προβολή της στον πιο σύγχρονο ουρανοξύστη του λιμανιού, επιβεβαιώνει τη θέση της ως σύμβολο σύγχρονης πολυτέλειας με αστική αντίληψη και διεθνές βλέμμα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu