Εδώ και τέσσερις μήνες έχει ξεκινήσει και η αναζήτηση υπαλλήλων
Μισό εκατ. ευρώ επενδύει η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Hanshow στη χώρα μας, καθώς μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα ανοίγει παράρτημα στην Ελλάδα, επιδιώκοντας να ανοίξει εμπορικούς διαύλους επικοινωνίας με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου. Πρόκειται για την εταιρεία Hanshow Greece, η οποία ιδρύθηκε πριν από λίγες ώρες και στην ουσία αποτελεί την έδρα μίας από τις πιο γοργά αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στο χώρο της τεχνολογίας και της ενέργειας παγκοσμίως, καθώς δραστηριοποιείται σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει παρουσία και στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία έχει έδρα στην περιοχή της Ηλιούπολης, μοναδικός εταίρος της είναι η Hanshow Netherlands, η οποία αποτελεί βάση της στην Ευρώπη, ενώ ως διαχειριστής στην Ελλάδα παρουσιάζεται ο Li Liangyan, o oποίος είναι Αντιπρόεδρος της από το 2012. Έχει τη σημασία του το γεγονός ότι προηγουμένως ο κ. Liangyan ήταν Chip Designer στη Huawei, από την οποία αποχώρησε για να γίνει ένα από τα βασικά πρώτα ιδρυτικά μέλη της Hanshow.

O Li Liangyan
Ανάμεσα στους σκοπούς τους οποίους υπηρετεί η νέα εταιρεία που ιδρύθηκε στην Ελλάδα είναι το χονδρικό εμπόριο ηλεκτρονικού και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και εξαρτημάτων, το χονδρικό εμπόριο φωτοβολταϊκών στοιχείων, το λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδα και λογισμικού εκτός καταστημάτων, αλλά και κατασκευαστικές εργασίες για μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει, ήδη, από τους προηγούμενους μήνες και την άγρα υπαλλήλων. Από το καλοκαίρι έγινε δημοσίευση των πρώτων αγγελιών σε ψηφιακές πλατφόρμες για την ανεύρεση προσωπικού για τη στελέχωση της νέας εταιρείας, με τον πρώτο υπάλληλο που αναζητήθηκε να είναι delivery manager ενώ αυτές τις ημέρες αναζητείται μηχανικός πωλήσεων, με γνώση κινεζικών.
Από το 2012
Παρότι έχει παρουσία στο χώρο της τεχνολογίας μόλις 13 χρόνια, η Hanshow είναι πλέον εκ των ηγέτιδων εταιρειών στις ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιών (ESL) και στις λύσεις ψηφιακών καταστημάτων, αναπτύσσοντας το δίκτυό της εξαιρετικά γρήγορα.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στον ιστότοπο της εταιρείας «προσφέρουμε στους παγκόσμιους πελάτες μας μια σειρά από παγκόσμιας κλάσης, προσαρμοσμένα σημεία επαφής IoT και λύσεις ψηφιακών καταστημάτων, οι οποίες περιλαμβάνουν συστήματα τιμολόγησης ηλεκτρονικών ετικετών ραφιών, ψηφιακή σήμανση, συστήματα ψηφιακών πληρωμών και ψηφιακά ράφια με τεχνητή νοημοσύνη». Aνάμεσα στους πελάτες της συμπεριλαμβάνονται μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η Spar France και η U Express, αλλά και αλυσίδες ειδών σπιτιού όπως η Leroy Merlin.
Κατά όσα είναι γνωστά, η Hanshow δραστηριοποιείται σε πάνω από 50 χώρες παγκοσμίως, διατηρώντας πάνω από 12.000 υποκαταστήματα, ενώ η Ελλάδα είναι ο πρώτος της σταθμός στη Νότια Ευρώπη. Η αρχή στην Ευρώπη έγινε το 2017, οπότε και ίδρυσε παραρτήματα σε Γαλλία και Γερμανία, ακολούθησε το 2019 η βάση της στην Ολλανδία, ενώ το 2021 ήταν κομβικό σημείο στην εξέλιξή της καθώς ξεκίνησε συνεργασία και με τη Microsoft, μπαίνοντας και στην αγορά των ΗΠΑ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παναθηναϊκός: Στις 39.074 θέσεις η τελική χωρητικότητα του νέου γηπέδου στον Βοτανικό
- Τα αστεία των Χριστουγέννων: Το ΣΔΟΕ στο Αμύνταιο και η μη αποστολή 112 αφού δεν είχε αγώνα στο ΣΕΦ
- Χριστούγεννα: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
- Ονδούρα: Νικητής στις προεδρικές εκλογές ο Νάσρι Ασφούρα που υποστήριξε ο Τραμπ
- Οι αγρότες κάνουν Χριστούγεννα στα μπλόκα, ανοίγοντας περισσότερες λωρίδες για τους εκδρομείς
- DW: Ποιος είναι ο ισχυρότερος Αμερικανός στον πλανήτη;
- Δημόσιοι υπάλληλοι: Μπήκε ήδη η αύξηση έως και 265 ευρώ τον μήνα στους λογαριασμούς τους
- Χριστούγεννα στην Ελλάδα: Η πιο κρύα ημέρα και η πιο ζεστή ημέρα των τελευταίων 125 χρόνων
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








