Η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, χειρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Η Heineken ανακοίνωσε μείωση στις πωλήσεις μπύρας της κατά το β’ τρίμηνο του έτους. Βασική αιτία στάθηκαν οι διαμάχες της εταιρείας με λιανικούς εμπόρους σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι οποίες επηρέασαν αρνητικά τον όγκο των πωλήσεων.
Οι εν λόγω διαφωνίες περιόρισαν την ικανότητα της Heineken να εκμεταλλευτεί πλήρως την αυξημένη ζήτηση που συνήθως παρατηρείται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ακόμη και με τον φετινό καύσωνα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, χειρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ο κύριος παράγοντας ήταν η Δυτική Ευρώπη, όπου η Heineken ήρθε αντιμέτωπη με ομάδες λιανεμπόρων όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις τιμών, οι οποίες διήρκεσαν περισσότερο από ό,τι είχε προβλέψει η εταιρεία.
Οι παρατεταμένες διαπραγματεύσεις στη Γαλλία, την Ολλανδία και την Ισπανία αποτέλεσαν χτύπημα για τις πωλήσεις, ανέφερε η Heineken. Η εταιρεία διατήρησε ωστόσο τις προβλέψεις για λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4-8% για ολόκληρη τη χρονιά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Καρυστιανού εναντίον «συμμορίας» …
- Βορίζια: Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε βάρος των δύο τραυματιών
- Χρηστίδης προς Πιερρακάκη: Που πήγαν τα 250 εκατ. ευρώ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ;
- ΕΛΑΣ: Δεκατέσσερις νεκροί σε 486 τροχαία τον Οκτώβριο, στην Αττική
- Κουτσούμπας: “Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι χρειάζονται στήριξη”
- Η λίστα με τα 51 καταστήματα των ΕΛΤΑ που βάζουν λουκέτο τη Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου
- Ρόδος: Στις 18 Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν τα νέα έργα στο διεθνές αεροδρόμιο
- ΗΠΑ: Θέλουν αποκατάσταση των στρατιωτικών διαύλων επικοινωνίας με την Κίνα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








