Η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, χειρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Η Heineken ανακοίνωσε μείωση στις πωλήσεις μπύρας της κατά το β’ τρίμηνο του έτους. Βασική αιτία στάθηκαν οι διαμάχες της εταιρείας με λιανικούς εμπόρους σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι οποίες επηρέασαν αρνητικά τον όγκο των πωλήσεων.
Οι εν λόγω διαφωνίες περιόρισαν την ικανότητα της Heineken να εκμεταλλευτεί πλήρως την αυξημένη ζήτηση που συνήθως παρατηρείται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ακόμη και με τον φετινό καύσωνα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, χειρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ο κύριος παράγοντας ήταν η Δυτική Ευρώπη, όπου η Heineken ήρθε αντιμέτωπη με ομάδες λιανεμπόρων όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις τιμών, οι οποίες διήρκεσαν περισσότερο από ό,τι είχε προβλέψει η εταιρεία.
Οι παρατεταμένες διαπραγματεύσεις στη Γαλλία, την Ολλανδία και την Ισπανία αποτέλεσαν χτύπημα για τις πωλήσεις, ανέφερε η Heineken. Η εταιρεία διατήρησε ωστόσο τις προβλέψεις για λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4-8% για ολόκληρη τη χρονιά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
- Noval Property: Στα 11 εκατ. ευρώ η λειτουργική κερδοφορία το α΄εξάμηνο, αυξημένη κατά 17%
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις