Η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, χειρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Η Heineken ανακοίνωσε μείωση στις πωλήσεις μπύρας της κατά το β’ τρίμηνο του έτους. Βασική αιτία στάθηκαν οι διαμάχες της εταιρείας με λιανικούς εμπόρους σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι οποίες επηρέασαν αρνητικά τον όγκο των πωλήσεων.
Οι εν λόγω διαφωνίες περιόρισαν την ικανότητα της Heineken να εκμεταλλευτεί πλήρως την αυξημένη ζήτηση που συνήθως παρατηρείται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ακόμη και με τον φετινό καύσωνα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε πτώση 0,4% στον όγκο πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, χειρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ο κύριος παράγοντας ήταν η Δυτική Ευρώπη, όπου η Heineken ήρθε αντιμέτωπη με ομάδες λιανεμπόρων όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις τιμών, οι οποίες διήρκεσαν περισσότερο από ό,τι είχε προβλέψει η εταιρεία.
Οι παρατεταμένες διαπραγματεύσεις στη Γαλλία, την Ολλανδία και την Ισπανία αποτέλεσαν χτύπημα για τις πωλήσεις, ανέφερε η Heineken. Η εταιρεία διατήρησε ωστόσο τις προβλέψεις για λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4-8% για ολόκληρη τη χρονιά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Blink Charging Hellas: Πάνω από 100 σημεία φόρτισης σε 65 καταστήματα λιανικής σε όλη την Ελλάδα
- Κόστος στέγασης: Πρώτη η Ελλάδα στην ΕΕ, με το μέσο νοικοκυριό να ξοδεύει το 35,5% του εισοδήματός του το 2024
- Φωτιά στους πρόποδες του Υμηττού: Το 112 ήχησε από το Φάληρο έως τα ΚΤΕΛ Λιοσίων
- Επίδομα παιδιού: Την Πέμπτη 31 Ιουλίου θα ανοίξει η πλατφόρμα Α21
- Metlen: Στις 15-16 Σεπτεμβρίου η διαγραφή των μετοχών από το Χρηματιστήριο
- Τράπεζα Κύπρου: Στις 5 Αυγούστου τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου
- Θα παραμείνει «SAFE» η σχέση Μητσοτάκη – Δένδια ή κινδυνεύει για χάρη του Μυτιληναίου;
- Ερευνα Plum: Οι δαπάνες αυξάνονται, οι αποταμιεύσεις μειώνονται το καλοκαίρι για τους Ελληνες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις