Η ολλανδική ζυθοποιία παρουσιάζει ζημιά 5,1% από την αρχή του έτους
Σημαντική πτώση στις πωλήσεις της σημείωσε η ολλανδική ζυθοποιία Heineken το τρίτο τρίμηνο του έτους, καθώς ολοκλήρωσε την έξοδο της από την αγορά της Ρωσίας ενώ παράλληλα υπήρξε μικρότερη ζήτηση και στο υπόλοιπο κόσμο, εξαιτίας της αύξησης στην τιμή της μπύρας.
Ο όγκος μειώθηκε κατά 4,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ανεβάζοντας την πτώση στο σύνολο των πρώτων εννέα μηνών του 2023 σε 5,1%. Παρ’ όλα αυτά, τα έσοδα ήταν υψηλότερα στο τρίμηνο λόγω της αύξησης των τιμών, αυξημένα κατά 2% στα 9,604 δισ. ευρώ (10,17 δισ. δολάρια).
Οι πωλήσεις στην Αμερική ήταν η μοναδική ακτίνα φωτός για την εταιρεία καθώς αυξήθηκαν κατά 2,2%, καθώς οι πωλήσεις στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 8,6% και η δραστηριότητά της στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ανατολική Ευρώπη υποχώρησε κατά 15,4%.
Στις μπύρες της ζυθοποιίας ανήκουν οι Amstel, Tiger, Sol, Desperados και Birra Moretti και είναι η 2η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο βάσει πωλήσεων.
Τα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο επιβραδύνθηκαν από 2,199 δισ. ευρώ σε 1,924 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων από τη Ρωσία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
- Noval Property: Στα 11 εκατ. ευρώ η λειτουργική κερδοφορία το α΄εξάμηνο, αυξημένη κατά 17%
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις