Ενισχύθηκαν οι πωλήσεις της Hennes & Mauritz, καθώς η σουηδική εταιρεία λιανικών πωλήσεων μείωσε το επίπεδο των εκπτώσεων στα ενδύματα της.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μεταβολών, τους τρεις πρώτους μήνες του 2022 μέχρι τον Φεβρουάριο. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 49,2 δισ. κορώνες (5,1 δισ. δολάρια). Οι αναλυτές περίμεναν 49,1 δισ.
Όπως και άλλοι έμποροι λιανικής, η H&M αποφάσισε νωρίτερα αυτό το μήνα να διακόψει προσωρινά τις πωλήσεις στη Ρωσία, την έκτη μεγαλύτερη αγορά της, η οποία αντιπροσώπευε περίπου το 4% των συνολικών εσόδων κατά το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους. Τα καταστήματα στην Ουκρανία έκλεισαν επίσης για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.
Τον Ιανουάριο, η διευθύνουσα σύμβουλος Helena Helmersson έθεσε ως στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων με ταχύ ρυθμό μέχρι το 2030, με αύξηση πωλήσεων κατά 10% με 15% ετησίως.
Η H&M δήλωσε τον Ιανουάριο ότι προγραμματίζει το κλείσιμο 120 καταστημάτων φέτος, κυρίως στην Ευρώπη.
Η μετοχή της έχει καταγράψει πτώση 18% φέτος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παράταση έως 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά των καταπατημένων εκτάσεων
- Πρόεδρος Αρείου Πάγου: Επιχειρείται η χειραγώγηση και ο επηρεασμός έξωθεν της Δικαιοσύνης
- Η Μαρίνα Σπυριδάκη στην Παπαστράτος αναλαμβάνει καθήκοντα Director Public Affairs
- ΟΔΔΗΧ: Στο 3,26% η απόδοση στην επανέκδοση του 10ετούς ομολόγου
- Παρέμβαση πατέρα θύματος Τεμπών: Ο σεβασμός κερδίζεται κύριοι δικαστές!
- Αίτημα-ρουσφέτι για γενικευμένη παράταση των ισολογισμών από τον πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου
- Eurostat: Στο 2% ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη τον Αύγουστο – Στο 3,1% στην Ελλάδα
- Vodafone: Η ψηφιακή ένταξη, κλειδί για την αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος 1,3 τρισ. ευρώ στην Ευρώπη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις