Ενισχύθηκαν οι πωλήσεις της Hennes & Mauritz, καθώς η σουηδική εταιρεία λιανικών πωλήσεων μείωσε το επίπεδο των εκπτώσεων στα ενδύματα της.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μεταβολών, τους τρεις πρώτους μήνες του 2022 μέχρι τον Φεβρουάριο. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 49,2 δισ. κορώνες (5,1 δισ. δολάρια). Οι αναλυτές περίμεναν 49,1 δισ.
Όπως και άλλοι έμποροι λιανικής, η H&M αποφάσισε νωρίτερα αυτό το μήνα να διακόψει προσωρινά τις πωλήσεις στη Ρωσία, την έκτη μεγαλύτερη αγορά της, η οποία αντιπροσώπευε περίπου το 4% των συνολικών εσόδων κατά το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους. Τα καταστήματα στην Ουκρανία έκλεισαν επίσης για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.
Τον Ιανουάριο, η διευθύνουσα σύμβουλος Helena Helmersson έθεσε ως στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων με ταχύ ρυθμό μέχρι το 2030, με αύξηση πωλήσεων κατά 10% με 15% ετησίως.
Η H&M δήλωσε τον Ιανουάριο ότι προγραμματίζει το κλείσιμο 120 καταστημάτων φέτος, κυρίως στην Ευρώπη.
Η μετοχή της έχει καταγράψει πτώση 18% φέτος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Διονύσης Γρηγοράτος: Ο πρώην CEO της Nexi Greece ιδρύει εταιρεία τεχνολογίας
- Ανέλαβε καθήκοντα CEO ο Αριστείδης Βουράκης στην Aegean Baltic Bank
- Το μεγάλο comeback της Σφακιανάκης με έσοδα €673 εκατ. και η έκπληξη στο «bottom line»
- Παραίτηση του Βάιου Μακρυγιάννη από τη Deloitte Business Solutions AE
- Οι πέντε που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το mega ΣΔΙΤ του Θεαγενείου
- ΔΝΤ: Γερμανία, Ην. Βασίλειο και Γαλλία παραμένουν οι μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρώπης το 2026
- Επ. Κεφαλαιαγοράς: Ενέκρινε την αναθεώρηση σε 50%+1 μετοχή της δημόσιας πρότασης της Euronext στην ΕΧΑΕ
- Alpha Trust – Ανδρομέδα: Στα 12,845 εκατ. ευρώ το μετοχικό της κεφάλαιο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








