Επιχειρήσεις

H&M: Πώς η άνοδος του τουρισμού έβαλε την Ελλάδα στο χάρτη των πρωτευουσών της μόδας

Financialreport.gr

O Thomas Estrany

Σε έκταση 4.000 τμ στο νεοκλασικό κτίριο της Ερμού

Στο χάρτη των παγκόσμιων πρωτευουσών της μόδας βάζει η H&M την Αθήνα, με αφορμή και την επαναλειτουργία μετά από 5 μήνες του γωνιακού καταστήματος επί της Ερμού και Βουλής για το οποίο συνέπραξαν Έλληνες και Σουηδοί και για το οποίο οι στόχοι, πλέον, εκτός από τα χιλιάδες ευρώ που δαπανήθηκαν για αυτή την επένδυση, είναι υψηλοί.

Μετά το Μιλάνο, τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο και η χώρα μας μπαίνει, μέσω αυτής της ριζικής ανακαίνισης του flagship καταστήματός της στην Ερμού στο ‘’πάνθεον’’ των πρωτευουσών μόδας, ενώ το συγκεκριμένο σημείο πώλησης θα χρησιμοποιηθεί ως ‘’μοντέλο’’ για τις ανακαινίσεις από εδώ και πέρα των καταστημάτων H&M παγκοσμίως. Δύο μήνες μετά, ετοιμάζεται, στο μοντέλο της Αθήνας, το κατάστημα της Μαδρίτης, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα πανευρωπαϊκά.

Κινητήριος μοχλός για αυτό είναι ο τουρισμός στην Ελλάδα, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, κάτι το οποίο αποτυπώνεται και στις πωλήσεις της εταιρείας, αλλά και η αγάπη των Eλλήνων καταναλωτών στην ποιοτική ‘’γρήγορη μόδα’’.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Financial Report ο Country Manager της εταιρείας για την Ελλάδα Thomas Estrany «στο νέο κατάστημα συνδυάζουμε την εμπειρία με τις online δυνατότητες, σε μια προσπάθεια να είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται στον καταναλωτή, χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα της νέας τεχνολογίας. Η αγορά της Ελλάδας, ειδικά της Αθήνας και το συγκεκριμένο κατάστημα είναι ανάμεσα στα πιο δημοφιλή και θεωρούμε ότι μετά και από την ανακαίνιση θα πιάσει ακόμα πιο υψηλούς στόχους».

Σημαντικό πλάνο ανακαίνισης σταδιακά σε όλη τη χώρα

Παρότι το ποσό που δαπανήθηκε για την ριζική ανακαίνιση του καταστήματος, στο οποίο προστέθηκαν νέες σκάλες, δοκιμαστήρια, οθόνες, digital οθόνες στα δοκιμαστήρια οι οποίες ανέπαφα αποκαλύπτουν όλες τις πληροφορίες για το ρούχο, δεν αποκαλύφθηκαν από τα στελέχη της σουηδικής εταιρείας, από τους εκπροσώπους της H&M τονίστηκε ότι εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλάνο ανακαίνισης των καταστημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Σε αυτό το πλαίσιο, την επόμενη εβδομάδα αποκαλύπτεται το νέο πρόσωπο του καταστήματος στον Πειραιά, ενώ είχαν προηγηθεί ανακαινίσεις σε Θεσσαλονίκη και Γλυφάδα.

Το εν λόγω κατάστημα εκτείνεται σε τρεις ορόφους, ισόγειο και υπόγειο στο οποίο έχει όλες τις συλλογές, για τον άνδρα, τη γυναίκα και το παιδί, ενώ διαθέτει και section για το σπίτι και τη διακόσμηση. Έχει, δε, επιφάνεια 4.000 τμ, από τα οποία χρησιμοποιούνται εμπορικά τα 2.200.

Απασχολεί δε 100-120 άτομα προσωπικό, ειδικά σε υψηλής ζήτησης περιόδους όπως τα Χριστούγεννα και το καλοκαίρι.

Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο που η εταιρεία ετοιμάζεται να μπει και σε νέες αγορές όπως η Βοσνία Ερζεγοβίνη, ενώ σημειώνει μειωμένες πωλήσεις τους πρώτους μήνες του 2025.

Κατά την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου, οι πωλήσεις της H&M ανήλθαν σε 56,7 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (5,99 δισεκατομμύρια δολάρια), μειωμένες από 59,6 δισεκατομμύρια πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της LSEG είχαν προβλέψει έσοδα 57,0 δισεκατομμυρίων κορωνών.

Τα λειτουργικά κέρδη της H&M για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 5,91 δισεκατομμύρια, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών για 5,88 δισεκατομμύρια, και το περιθώριο λειτουργικού κέρδους ήταν 11,9%, αυξημένο από 8,2% πριν από ένα χρόνο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu